sobota, 7 kwietnia 2018

Fascynująca obfitość marca - stosikowo

W marcu drzwi mieszkania się 'nie zamykały'...
Często dźwięczał dzwonek... Głównie za sprawą kurierów i... sąsiadki Ewy, która przyjmuje całe stosy moich przesyłek :) dzięki! :*
Dlaczego tak obfity marzec? Wyjaśni się za moment...



Od HarperCollins Polska - "Raj nie istnieje" - recenzja





Od Filii - "Listy i szepty" - recenzja





"Mediatorka" wraz z notesem (z tyłu) od W.A.B. //  "Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami" od Znaku - recenzja // "Sprintem do marzeń" - pożyczona od Angeliki





"Zwierzochłopiec" oraz "Magiczny kontroler" od Wyd. Lemoniada // "Przekroczyć rzekę" od Filii





"Przedsmak zła" wraz z gadżetami od HarperCollins Polska - recenzja



Od Virtualo - "Miłość w kolorze bieli" - czyta się :)




No to teraz tłumaczyć się będę ze stosiska :)
W księgarni internetowej Tania książka - za recenzję książki "Troje na huśtawce" Nataszy Sochy wygrałam bon o wartości 100zł! :) Długo myślałam co wybrać... Oczywiście wybrałam więcej, ale to w ramach prezentu urodzinowego :)
Z tejże księgarni przybyły do mnie: "Powrót do starego domu", "Dziewczyna z warkoczami", "Pięć sposobów na upadek", "Siła...", "Woda...", "Światło między oceanami"
"Nauczyciel tańca" - dziękuję za niego Autorce :)
"Gorzka czekolada" - okazyjnie w Carrefour za 9,99zł




 A to już cudowności prezentowe od Magdy :) Dzięki!   Co kryje się w pięknym etui? Czytajcie dalej :)




Na każde święta oryginalne karteczki dostaję niezmiennie od Moniki Piotrowskiej-Wegner  - dzięki :)




I ostatni zestaw: "P jak Petula" od Adamady // "Baśniarz" - prezent urodzinowy od Ani - dzięki! // "Przytulajka" - zawartość etui od Magdy  - dzięki!



A jaki dla Was był marzec - obfity? Czytaliście jakieś tytuły z moich fotek? Polecacie, odradzacie? Czekam na Wasze komentarze :)

17 komentarzy:

  1. Najciekawsze książki to te z Taniej Książki oraz "Listy i szepty", ale całość imponująca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że te spodobają Ci się najbardziej :D Nic tylko urlop od życia, prawda? :)

      Usuń
  2. Świetne tytuły, niektóre z nich goszczą również w mojej biblioteczce. Życzę miłej lektury i oczywiście czekam na wrażenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę miłego czytania!

      Usuń
  3. Wow! Obfitość fantastyczna! Kilku tytułów zazdraszczam. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie marzec bardzo skromny, kupiłam tylko 3 książki :D Z Twoich bogatych stosów czytałam "Listy i szepty", "Pięć sposobów na upadek", "Siłę, która ich przyciąga", "Wodę, która niesie ciszę" i "Gorzką czekoladę" (: Lesley Lokko jest jedną z moich ulubionych autorek zagranicznych, więc czekam na wrażenia po lekturze (: W kolejce do przeczytania czekają "Dziewczyna z warkoczami", "Dziewczyna ze sklepu z kapeluszami" i "Przytulajka" (: Etui świetne, sama ostatnio zastanawiałam się nad zakupem (: Jeszcze raz gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3??? To mega mało, co się stało??? :)
      Lokko jeszcze nie czytałam nic... jest póki co w grupie na którą brak czasu...
      Dzięki!

      Usuń
  5. Imponujące stosiki. Życzę miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej i życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle cudowności, że żałuję, iż nie mieszkamy bliżej, bo wskoczyłabym na herbatkę i pożyczyłabym prawie wszystkie tytuły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilometrów faktycznie sporo, ale to nie znaczy, że nie możesz dziecku pokazać smoka wawelskiego i wpaść na herbatkę przy okazji :)

      Usuń
  8. Brittainy C. Cherry polecam jak najbardziej, szczególnie "Siłę.." Bardzo poruszyła mnie ta książka. Po za tym ostatnio skończyłam "Pięć sposobów na upadek" i była fantastyczna. Zdecydowanie jak najszybciej czytaj te trzy książki :D "Baśniarza" za to mam w planach :) Przyjemnego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cherry bardzo lubię, tylko utknęłam jakoś i nie mogę się zabrać za dokończenie serii... :) Tucker czytałam tylko 1 tom i też nie wyrabiam czasowo, ale skoro je polecasz to wiem, że mamy podobny gust :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...