piątek, 16 marca 2018

Księgozbiór Kasiny - sukces w Indywidualnym wyzwaniu

Ostatnia wyzwana do Indywidualnego wyzwania grupa miała uporać się ze swymi zadaniami do 12 marca.

Termin minął - jedna osoba poprosiła o jego przedłużenie, zaś ja wykorzystałam 15 minut wolnego wreszcie czasu i przygotowałam dwa posty z gratulacjami, dla osób które zmieściły się w wyznaczonym terminie. To tylko ja nie miałam wcześniej czasu na przygotowanie postów - przepraszam Was za to.

Oto pierwszy z nich - 10 marca pojawił się komentarz Księgozbioru Kasiny, że ukończyła wyzwanie!




Księgozbiór Kasiny miała poznać twórczość Krystyny Mirek. Wybrała sobie książkę "Słodkie życie"

Tytuł jest podlinkowany i przeniesie Was do recenzji - jakże cieszą mnie takie słowa :) Że ktoś przeczytał, podobało mu się i zamierza kontynuować przygodę z wyznaczonym przeze mnie pisarzem :)

Gratulacje! :)

8 komentarzy:

  1. Moje gratulacje. Osobiście również zachęcan do kontynuowania przygody z twórczością Pani Krysi, ponieważ piszę naprawdę dobre książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Trochę wstyd, że jestem jedyną, która poprosiła o przedłużenie, ale muszę to dźwignąć. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd ;) Poprosiłaś, masz więcej czasu i wstawię link, w poście nie wspomniałam o tych, którzy mają wpis 'brak'

      Usuń
  3. A ja w ogóle nie zwróciłam uwagi na termin i naprawdę miałam tutaj "zezowate szczęście":) ale bardzo się cieszę, że dzięki wyzwaniu miałam okazję rozpocząć ciekawą przygodę z prozą Pani Krystyny Mirek i na pewno sięgnę po jej kolejne książki (które już zawsze będą mi się kojarzyć z tym wyzwaniem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadkowe zmieszczenie się w terminie :)
      Ogromnie mnie cieszy, że się spodobało i będziesz to kontynuować :D

      Usuń
  4. Gratuluję ukończenia wyzwania.:)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...