wtorek, 20 marca 2018

Czwarty tom przygód Ariola - już dziś w magazynie! - zapowiedź [patronat]


Kochani czytelnicy!
Drodzy wielbiciele literatury dziecięcej, ale nie tylko...
Już dziś - 20 marca 2018 roku - pojawi się w magazynie a 5 kwietnia swoją premierę ma czwarty tom przygód Ariola!

Po prawej zdjęcie dotychczas wydanych książeczek, sami przyznacie, że brakuje tam różowego koloru do kompletu, prawda?




Wydawnictwo Adamada zadbało o tą kwestię:)







Moja córa, jako osóbka znająca już na pamięć trzy pierwsze tomy czekała bardzo! Z niecierpliwością dopytywała "kiedy będzie Ariol?"

I oto jest!
Poznajcie różową okładkę specjalnie dla "P jak Petula" :)








Z przyjemnością już teraz mogę zapowiedzieć konkurs - bowiem Ejotkowe postrzeganie świata objęło patronatem "P jak Petula" :)
Będą chętni na wygrywanie?


18 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej serii, ale ciekawie się zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu :) A książki świetnie się zapowiadają będę musiała z nimi zapoznać moją córę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czyli mogę liczyć na Ciebie w konkursie?

      Usuń
  3. Super, moje gratulacje :)
    A w konkursie chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu. Chętnie wezmę udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znamy tej serii, ale okładki wyglądają sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...