piątek, 2 marca 2018

Anna Dąbrowska znów czaruje czytelników motywem tańca - zapowiedź

Macie już plany książkowe na marzec? Jeśli tak, to koniecznie musicie znaleźć miejsce dla najnowszej powieści Ani Dąbrowskiej!

A jeśli nie macie to... już macie :)

Gorąco polecam "Nauczyciela tańca" - uwodzi krumpem, tajemnicami i bolesną przeszłością.

Jako osoba, która przeczytała wszystkie książki Ani mogę śmiało powiedzieć, że autorka pisze coraz bardziej przejmująco a zdania wręcz można smakować jak najlepsze kawałki ulubionego ciasta.



Oficjalny opis wydawcy:

On i ona - jak czerń i biel... Chłopak, który tańczy, by wyrzucić
drzemiącą w sobie złość, oraz kobieta, która skrywa trudną tajemnicę.
Miłość może zmienić wszystko!




Gwarantuję Wam, że ten skromny opis to tylko delikatna zapowiedź szalejących emocji i bólu wyzierającego z każdej strony. Czytałam w tempie bardzo ekspresowym, by już już dotrzeć do zakończenia, bo akurat tego ze strony Ani nigdy nie można być pewnym... Happy end czy tragedia?

Sprawdźcie sami!



P.S. Już wiecie skąd miałam pomysł na hasło 'kontrast'? :)


Aniu, wszystkiego naj! :)

14 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, może mi się podobać ta książka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje plany na marzec muszę mocno okroić, bo w lutym za bardzo poszalałam ): Musi czekać w kolejce (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalisz się co tak poszalałaś? Koniecznie dopisz do kolejki

      Usuń
  4. Znam tylko Anię Dąbrowską wokalistkę. Nie wiedziałam, że jest pisarka, która się tak nazywa. Książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem jest też Ania Dąbrowska-pisarka i warto poznać jej powieści :)

      Usuń
  5. Ja przed chwilą właśnie skończyłam czytać "Jutro będziemy szczęśliwi" i to pierwsza książka autorki jaką przeczytałam, ale bardzo mi się podobała. Lekka, troszkę słodka, ale z drugiej strony poruszająca trudne tematy. Na pewno pozostanę na dłużej z autorką, więc po pozycję przedstawioną przez Ciebie sięgnę z przyjemnością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie książki Ani są słodkie, powiedziałabym, że to chyba najsłodsza :D Czuję, że pozostałe Ci się spodobają, ale zmienią nieco myślenie :)

      Usuń
  6. Moje plany czytelnicze na marzec to stosy książek na obu komodach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to dwie pełne półki... Zatem w marcu nie przeczytam wszystkich a przecież wciąż napływają...

      Usuń
  7. Nie czytałam jeszcze żadnej książki autorki, ale chętnie to zmienię i być może właśnie przygodę z autorką zacznę od tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam książki tej autorki, dlatego też czekam na ten tytuł :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...