piątek, 30 czerwca 2017

Misja specjalna "Zatytułuj się" - z nagrodą!

Dzisiaj kończy się Akcja Czytelnicza "Dublowanie". Niebawem przedstawię przebieg i wyniki.

Ale wiecie, że moja głowa jest pełna pomysłów, prawda?

Jest ich tak wiele, że moja Nadworna Graficzka - Jola, nie nadąża z produkcją banerków - Jolu, dziękuję Ci bardzo za wolne chwile poświęcane moim wymysłom! Wiem, że masz ciężki czas w pracy :)


Dlatego też, żeby nie było nudno oraz żeby znów oddać Wam jakąś książkę wymyśliłam nową akcję :) Cieszycie się? Wchodzicie w to?


BANER:


W rezultacie baner zrobiłam sama, ale nie byłoby to możliwe bez pomocy Joli :)


Warunkiem wzięcia udziału w Misji specjalnej jest:

  • umieszczenie baneru na blogu lub FB (poproszę wtedy o link)
  • przeczytaniu lektur odpowiadających Misji (o czym będzie mowa za chwilę)
  • zamieszczeniu linku do recenzji na blogu lub portalu typu lubimy czytać/granice/webook/inne...
  • adres wysyłkowy (lub korespondencyjny) na terenie Polski 
  • zgłoszenia i linki umieszczamy w zakładce Misji

Co można zyskać?
Świetną zabawę w wyszukiwanie tytułów oraz nagrodę książkową, bowiem przewiduję losowanie wśród osób, które ukończą Misję z sukcesem. Zwycięzca na pewno będzie miał kilka propozycji do wyboru (tym razem książki będą z mojej biblioteczki, ale w stanie bardzo dobrym, wręcz idealnym). W przypadku dużej liczby osób, które wykonają zadanie, dopuszczam możliwość nagrodzenia 2 osób.


A na czym polega Misja? Co oznacza "Zatytułuj się"? 
Przez najbliższy rok bardzo istotnym elementem będzie nasze imię i nazwisko oraz tytuły książek, które będziemy czytać.
Do każdej litery swojego imienia i nazwiska, które to dane widnieją w naszych dowodach osobistych (drugiego imienia nie bierzemy pod uwagę - chyba że będziecie chcieli; a kto ma dwuczłonowe nazwisko ma więcej pracy - sorki :D), musimy dopasować odpowiedni tytuł książki. Liczą się pierwsze litery tytułów.

Podaję przykład - choć tylko na moim imieniu - ale będziecie wiedzieć o co mi chodzi :)
E - "Epidemia"
W - "Wędrowne ptaki"
E - "Emmanuelle"
L - "Lirogon"
I - "I nie było już nikogo..."
N - "Nakarmię cię miłością"
A - "Anatomia uczuć"


Więcej szczegółów w zakładce ZATYTUŁUJ SIĘ


Łatwe prawda? :) Do Misji można się zgłaszać do 15 sierpnia. Później linki mogą posyłać już tylko osoby zgłoszone.

To kogo zapisać?  :)
Pamiętajcie, że Wasze ostateczne zgłoszenia muszą znaleźć się zakładce Misji :)

Czy mogę Was prosić o reklamę? Na Waszych blogach, Instagramach i co tam jeszcze macie :) Będę wdzięczna za rozpowszechnienie Misji specjalnej :)

Powodzenia!

33 komentarze:

  1. Podoba mi się, ale... co z polskimi literami? No i ja mam w nazwisku Y...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, właśnie tworzę odpowiednią zakładkę i tam znajdą się odpowiedzi na Twoje pytania :)
      Liczę na Twoje zgłoszenie :D

      Usuń
    2. Haha, dobrze liczysz :) Mam proste imię i nazwisko, tylko te Y...

      Usuń
    3. Uwielbiam liczyć :)
      No toż przecież na Y mam złote rozwiązanie, prawda? :)

      Usuń
  2. Akcja ciekawa :)
    Choć z czterema A i trzema N wydaje się dziś nie do udźwignięcia. Z drugiej strony jest na to cały rok, więc wchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Dokładnie, cały rok na okiełznanie liter - nie jest tak źle... :)
      Czekam na Ciebie w zakładce :)

      Usuń
    2. Jednak odpadam :( z powodu, o którym pisałam w odpowiedzi do wpisu Aine.

      Usuń
  3. Mnie sie podoba i to BARDZO :-) dlatego zgłaszam się nak najbardziej i życzę miłej zabawy dla Wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelinko, a może zamiast nazwiska drugie imię na przykład? Nawet miałabym trudniej, po drugie imię dłuższe niż nazwisko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wstałam z podobną myślą :) Wczoraj ekscytacja nowym konkursem, a ranek dał do myślenia, bo jednak z jakiegoś powodu posługuję się awatarem i pseudonimem... Imiona chroniłyby nadal prywatność.

      Usuń
  5. Ewelcia! Nic się nie zdradziłaś ze swoim pomysłem, a jest mega fajny!
    Nie zdziwi Cię pewnie fakt, że spróbować to ja oczywiście chcę, tylko z wykonaniem u mnie gorzej...
    W Dublowaniu udało mi się ustrzelić tylko jedną parę, ale byłam zachwycona tym jak Badylarka świetnie sobie radzi :) Nie śledziłam poczynań innych osób, ale u niej co chwilę widziałam kolejne pary. Może jednak zrobisz kiedyś drugą edycję dublowania?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo za miłe słowa :) Dublowanie zmuszało do poszukiwań i przez to stało się prawdziwym wyzwaniem, dzięki któremu odkrywałam naprawdę ciekawe książki. Normalnie pewnie nawet bym na nie spojrzała.

      Ewelino, mam nadzieję, że będzie kolejna edycja Dublowania :) Pliiiiiiiz ;)

      Usuń
    2. Madzia,
      specjalnie Ci nie pisałam, żebyś choć raz miała niespodziankę :)
      Nie ważne nawet jak nie skończysz, liczy się zabawa i że znów zarwałaś noc, żeby szukać tytułów :)

      Mówicie, że chcecie 2 edycję? Nie mówię nie... Pomyślę :)

      Usuń
    3. Może rób te zabawy zamiennie?
      Raz jedna, raz druga.
      Tak jak pisałam wcześniej, nawet jeśli nie udaje mi się zaliczyć wyzwania to dobrze się bawię w obserwowaniu poczynań innych i... oczywiście wyszukiwaniu odpowiednich lektur!!!

      Usuń
    4. Obiecuję, że pomyślę :) Zwłaszcza, że za czas jakiś może coś nowego wpadnie do głowy? :D

      Wiem, wiem :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł. Mam ochotę się zgłosić. Muszę tylko założyć konto na LC.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, gotuję 2 obiady - ustosunkuje się do Waszych pomysłów i próśb później- nie wycofujcie sie tylko dajcie szansę napisać... Teraz z telefonu nie dam rady...

    OdpowiedzUsuń
  8. UWAGA!
    Wzięłam pod uwagę Wasze sugestie i żeby nie rozpisywać się drugi raz - zapraszam do zakładki Zatytułuj się - proszę przeczytać całość i mam nadzieję, że teraz na spokojnie będziemy się bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :) Z moimi 26-cioma literami się nie podejmę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale żadna opcja nie jest lepsza? imię i nazwisko albo dwa imiona??

      Usuń
  10. Udostępniłam informację na fb (: Jeszcze nie wiem, czy wezmę udział w konkursie, ale z pewnością dla towarzystwa pobawię się z uczestnikami (: Trzy razy "A" jest wyzwaniem, ale cały rok na to, żeby znaleźć ostatni tytuł (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja mam 2xA ale za to 3xE ... Będzie co będzie... :)
      Pobaw się oficjalnie :)

      Usuń
    2. Znalazłam trzecie "A" (: "E" też mam 2 razy, a tytuł tylko jeden (: Chyba będę musiała sięgnąć po Mroza, to załatwię "E" i "R", które też jest problematyczne (:

      Usuń
    3. Ja nie poszukuję tytułów, będzie co ma być, później będę się martwić...

      Usuń
    4. Ja znalazłam wśród swoich nieprzeczytanych(:

      Usuń
    5. Nieprzeczytanych mam moc a jeszcze napływają, także luzik - przecież też tak masz :D

      Usuń
  11. Nie wytrzymam z Tobą! Miałam odpuścić wszelkim nowym wyzwaniom, do Mini Czelendżu nadal prawie nic nie przeczytałam, a Ty kusisz kolejnym!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem... macie mnie już dość... :P
      Ale wiesz, to wyzwanie na rok! całe 365 dni :) Do tego w Mini masz tytuł na A - sprawdziłam specjalnie. Imię i nazwisko dość krótkie, tylko dwa A... A możesz wybrać opcję z drugim imieniem.
      A na Mini jeszcze pół roku... Sama nie skończyłam jeszcze. Także się nie martw.

      Usuń
    2. Nie mam drugiego imienia na szczęście, bo to od zawsze zmora mojego taty, więc chciał oszczędzić tego swoim dzieciom. Dobrze też, że nazwisko po mężu jest dużo krótsze niż moje panieńskie. Powiedziałam sobie "nie, nie biorę udziału w nowych wyzwaniach", po czym wypisałam sobie swoje imię i nazwisko, wybierając się na poszukiwania odpowiednich tytułów, także tego... ;-) Udział wezmę na pewno, tylko jeszcze książki wszystkie muszę dopasować. Można już je recenzować spokojnie od 1 lipca, a zgłosić się do 15 sierpnia, tak?

      Usuń
    3. Ja tam mam II imię, ale nie miałam przykrych akcji także mi nie przeszkadza :)
      Czyli miałaś fajną zabawę :) Fajnie, że dołączyłaś, bo widziałam :) Super :)
      Tak, liczą się te zrecenzowane od 1 lipca a zgłosić się można później, do 15 sierpnia. Ale po co zwlekać :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...