środa, 11 listopada 2015

Moje pomysły, moja twórczość

Dziś będzie luźniejszy post, zupełnie nie związany z recenzjami. Jedynie odrobinę z książkami i w dużej mierze z literami.
Chciałabym Wam bowiem dziś napisać, co robi ejotek jak nie czyta i nie gra w gry... Otóż - jak już niektórzy z Was wiedzą - pisze. Jak byłam młodsza pisałam pamiętnik i wiersze, teraz prowadzę bloga, ale czasem mój organizm potrzebuje czegoś innego, dlatego czasem w konkursach blogowych tworzę wierszyki jako odpowiedzi.

źródło: internet
Zresztą w mojej głowie często kłębią się niestworzone historie i pomysły, który tylko czają się przy futrynie drzwi, by móc skorzystać z okazji i się wymknąć... Skutki oglądacie Wy np. jako hasła w Pod hasłem :)


W niedawno zakończonym konkursie na blogu Na tropie Agathy, wzięłam udział pisząc rymowany wierszyk (należało w nim zawrzeć minimum 3 tytuły książek Christie). Chcecie przeczytać?

Oto i rymowanka:

Samotny Dom miał przygarnąć ich pod swój dach,
Młodzi byli, o szczęściu marzyli, ach!
On, to Mężczyzna w brązowym garniturze
oświadczył się jej rok temu w niezwykłej fryzurze
pomimo cenzurze
na przekór kulturze.
Lecz po Niedzieli na wsi spędzonej
duszy samotnością – z dala od narzeczonej - udręczonej
Nie uradował go widok
Tajemniczego przeciwnika wjeżdżającego z tłumanem kurzu... jak obłok
Czy czekają go Zerwane zaręczyny?
Czy nie ujrzy już swej dziewczyny?
Czas wyłożyć Karty na stół!
Kurę oskubać na rosół,
choć może lepszy będzie wół?
A gdy Godzina zero wybije
W ruch pójdą kije samobije
Lecz zanim do tego dojdzie
spędzi Noc w bibliotece i pomyśli o tym afroncie
Jak zakończy się ta historia?
Będzie porażka czy może gloria...?



Jednak najbardziej jestem dumna z dwóch opowiadań jakie popełniłam w tym roku. Obydwa są skutkiem moich marzeń, bowiem chciałabym kiedyś napisać i wydać książkę. Zresztą do łatwych to nie należy...
Dlatego zaczęłam od opowiadań, najpierw był tekst o miłości w scenerii zimowej (zresztą bardzo osobiste i melancholijne mi wyszło) do 5 edycji tomiku wydawanego przez Magdalenę Kordel. Teraz zaś końcowi dobiega przesyłanie opowiadań do edycji 6 (o czym wspomniałam w podsumowaniu czytelnictwa październikowego) - napisałam opowiadanie, dłuższe i bardziej sensacyjne z tematem gór w tle. Obydwa są dostępne na blogu Magdy, ale jeśli ktoś miałby ochotę przeczytać to tak się zastanawiam czy nie stworzyć zakładki z opowiadaniami ...tymi moimi... u mnie? Co myślicie?

Zresztą niedługo nadejdzie czas głosowania i podobnie jak w przypadku poprzedniej edycji będę Was prosiła o punkty. Zagłosujecie jeśli Wam się spodoba?


Mam też jeszcze jedną sprawę - skoro jestem na linii :P - dotyczącą tych moich pomysłów. Otóż po pierwsze będę organizowała konkurs świąteczny na blogu. Są chętni?
A po drugie - mam ciekawy [moim zdaniem] pomysł na 2016 rok - ale to muszę dopracować i ogłoszę pewnie w grudniu. Ogromnie mnie intryguje jak zareagujecie na tą ideę...

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiersz bardzo ładny i sprytnie ukryte tytuły książek Agathy Christie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. :) jak pies Marta z bajki hihi tylko w inny sposób

      Usuń
  4. Już nieraz pisałam, że zdolna bestia z Ciebie! :) Na konkurs jestem chętna, chyba że będzie wymagał dużego wkładu, szczególnie umysłowego, to pewnie zrezygnuję, bo mam wrażenie, że w ciąży mój umysł przestał pracować tak jak należy! ;-) A pomysł na następny rok baaardzo mnie intryguje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Konkursy będą dwa - jakoś mi się już rozmnożyły - ale pomysłu jeszcze nie mam, ale mimo wszystko zapraszam do udziału! Już w grudniu ujawnię co wymyśliłam na 2016 :)

      Usuń
  5. Pewnie ze zrób taka zakładkę. Sama radość będzie to czytać. .

    Konkurs świąteczny? Ja chętna. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy głos za.
      Świetnie! To jak już konkursy ogłoszę to zachęcam do udziału :)

      Usuń
  6. Zakładka? Jak najbardziej.
    Świąteczny konkurs? Bez świąteczny byłoby ok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie tak :)
      Będą dwa, a świąteczny to bliżej Bożego Narodzenia - także do wyboru, ale może obydwa skuszą.

      Usuń
  7. Bardzo zgrabny wierszyk (-: Nawet rozpoznałam kilka tytułów książek (-: Intrygują mnie Twoje pomysły na 2016 rok (-: Jestem na tak, jeśli chodzi o konkurs i zakładkę (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kilka czy wszystkie osiem? :P
      Ujawnię w grudniu te pomysły, i Twoje tak biorę pod uwagę.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...