poniedziałek, 26 października 2015

"Dziedzic" - trzeci tom trylogii już w listopadzie - zapowiedź

Kto zna twórczość Rafała Lewandowskiego? Kto czytał "Niemego" i "Blok", czyli dwa pierwsze tomy Niemej Trylogii? Komu się podobały?
Czekam na Wasze komentarze :)

A dziś przybywam, ponieważ dopiero co zakończyło się krakowskie święto książek, czyli targi a już na maila dostałam radosną wiadomość od autora: już w listopadzie odbędzie się premiera trzeciego tomu!!!

"Dziedzic" - sądząc po opisie - będzie nieco sensacyjny, ponieważ będą zwroty akcji i trzymająca w napięciu historia. Znika bowiem najmłodsza siostra pięćdziesięcioletniego już Rafaela Wellsa. Kiedy rozpoczyna on poszukiwania, na jaw wychodzą sprawy rodzinne, o których nie miał pojęcia.

Uwielbiam takie książki z tajemnicami w tle. Jestem ogromnie ciekawa co tym razem spotka głównego bohatera i jakie "brudy" przeszłości uda mu się odkryć. A Wy poczuliście ochotę na poznanie trzeciej części trylogii? Lubicie takie wspólne odkrywanie tajemnic razem z bohaterami czytanych książek?

W listopadzie spodziewajcie się mojej recenzji i ...niespodzianki związanej z książką.

8 komentarzy:

  1. Szalenie mi się podoba okładka 3 tomu. Ma w sobie coś magnetyzującego. Poprzednie dwa tomy wspominam nadzwyczaj pozytywnie, dlatego skrycie liczę, że i tym razem się nie zawiodę.
    I oczywiście gratuluję - wiesz czego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka ma klimat i jak zawsze u autora jest symboliczna i minimalistyczna. Mnie drugi tom podobał się nieco mniej, ale to z powodu fantastyki, za którą nie przepadam, ale i tak było fajnie :) Teraz chyba liczę na najwięcej emocji!
      Dziękuję :) I Tobie też, choć Ty już w tej kwestii to "stara wyjadaczka" :)

      Usuń
    2. A u mnie było na odwrót: pierwszy tom co prawda wspominam całkiem pozytywnie, ale to drugi tom bardziej entuzjastycznie odebrałam. Ciekawe jak będzie tym razem? :)

      Usuń
    3. Tym razem... hmmm... mam nadzieję, że finałowy tom powali nas na kolana :)

      Usuń
  2. Kompletnie nie znam książek autora;p Zaraz sobie obejrzę na LC z czym to się je:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, zapraszam Cię również na moje recenzje dwóch poprzednich tomów :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...