środa, 16 października 2019

Konkurs - do wygrania "Szepty gwiazd" Anny Łajkowskiej od Wydawnictwa Dragon

Dwa dni temu ukazała się moja przedpremierowa recenzja powieści "Szepty gwiazd" Anny Łajkowskiej, zaś dziś w dniu premiery - jako patronat medialny - zapraszam Was do udziału w konkursie - do wygrania 2 egzemplarze tej książki :)




BANER:



ZASADY:

  1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Ejotkowe postrzeganie świata, czyli ja - ejotek a nagrody ufundowało Wydawnictwo Dragon
  2. Oświadczam, że nie odnoszę żadnych korzyści materialnych wynikających z organizacji konkursu
  3. Nagrody konkursowe wysyłam ja. Nagrody będzie można odebrać osobiście podczas Krakowskich Targów Książki (po wcześniejszym umówieniu)
  4. Nagrodami w konkursie są dwie książki "Szepty gwiazd" A. Łajkowskiej a konkurs jest przeprowadzany jednocześnie na blogu, FB i Instagramie
  5. Konkurs rozpoczyna się 16.10.2019 r. a kończy 23.10.2019 r. o godz. 23:59  
  6. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni.
  7. Jeśli zwycięzcy w ciągu 3 dni od dnia publikacji posta z ogłoszeniem wyników nie podadzą adresu do wysyłki nagrody, nastąpi ponowne rozstrzygnięcie
  8. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski (lub z polskim adresem korespondencyjnym).
  9. Dane osobowe są przechowywane i przetwarzane tylko na potrzeby konkursu
  10. Co zrobić by wygrać ? 
  • obserwuj bloga - nieobowiązkowe, ale mile widziane
  • umieść na swoim blogu podlinkowany do tej notki baner (powyżej), można też umieścić informację na FB, Instagramie czy w innym miejscu
  • w przypadku osób chętnych do udziału a nie posiadających bloga, FB czy innych kanałów proszę o takową informację oraz podpisanie się przynajmniej imieniem 
  • podaj swój e-mail - nieobowiązkowe, ale wtedy musicie śledzić post z wynikami, gdyż nie będę miała jak poinformować o wygranej
  • Zadanie konkursowe:  Wyobraź sobie, że nad Tobą rozpościera się piękne nocne niebo. Wznieś oczy i... napisz, którą gwiazdę lub konstelację potrafisz wskazać i nazwać.


Powodzenia!

9 komentarzy:

  1. "Niebo gwiaździste nade mną...." - na pewno wskażę Gwiazdę Polarną, a od niej bez problemu Mały Wóz. Wielki Wóz wymaga troszkę większej koncentracji, ale dam radę. Tylko nijak nie widzę Wielkiej Niedźwiedzicy, której Wielki Wóz jest częścią. Żałuję, że nie umiem wskazać Sagitariusa, swojego znaku zodiaku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 21:23

    Od małego interesowały mnie gwiazdy, astrologia i astronomia. Jako dziecko uwielbiałam przed zaśnięciem wpatrywac się w niebo i czekać aż jedna z gwiazd spadnie, żeby pomyśleć życzenie. . . Moja mama także od zawsze interesowała się astronomią i to ona pokazała mi drogę mleczną, Mała i Wielka Niedźwiedzie itp... Do dziś bez problemu potrafię odnaleźć na niebie pas Oriona i to jest moją ulubioną konstelacja trzech gwiazd, to na pewną ja odnalazlabym na rozgwiezdzonym niebie jako pierwsza. Mój mail to; marcelina.gwizdal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wenus kiedy jest widoczna :) To jedna z wielu,które potrafię wskazać,ale najjaśniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrafię wskazać m.in. Wielki Wóz, Mały Wóz, Orion i Kasjopea Patrzenie w gwiazdy uspokaja po każdym ciężkim dniu i pozwala się wyciszyć i pomarzyć... Nie mam niestety żadnego kanału dla udostępnienia. Katarzyna - katarzyna_gebska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. To dość trudne zadanie, gdyż konstalacje zmieniają swoje położenie na niebie w zależności od pór roku. Na nocne niebo spoglądam zazwyczaj latem. Wtedy bez problemu dostrzegam Wielki Wóz (Wielką Niedźwiedzicę), a żeby dostrzec Mały Wóz i Gwiazdę Polarną pogoda musi być naprawdę wybrana. Potrafię też rozpoznać ogon Smoka oraz Wolarza, który przypomina latawca. Do nauki mapy nieba korzystam z książki Gwiazdy, gwiazdozbiory, planet Klaus M. Schittenhelm, którą gorąco polecam.
    Obserwacji nieba nauczył mnie mój dziadek, który pod koniec swojego życia zastanawiał się na jakiej "zamieszka"gwiaździe. Gdy patrzę w niebo często o nim myślę⭐🌠🌟
    klaryska89@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...