czwartek, 3 października 2019

Wyniki konkursu z perłowym pakietem Ani Gibasiewicz


Uwaga, uwaga!

Pora na wyniki konkursu z książkami Ani Gibasiewicz: "Baśń o perle" oraz "Wyprawa Endoasa".

Bardzo dziękuję wszystkim za udział.

Wasze odpowiedzi bardzo podobały się Autorce, mnie również (aż zamarzyła mi się taka biżuteria, jak opisywałyście). Debatowałyśmy nad nimi jeszcze w trakcie trwania konkursu.

W wyniku głosowania zdecydowałyśmy, że pakiet książek trafi do....

Karoliny J.


Serdecznie gratuluję w imieniu Ani Gibasiewicz oraz swoim i proszę o przesłanie adresu do wysyłki.



Jako, że zgłoszeń było mało to bardzo chciałam opublikować ten właśnie post akurat dzisiaj, ponieważ to dzień mojej 10 rocznicy ślubu :) Wprawdzie pereł nie miałam, ale pasuje idealnie, prawda?




Ksiądz wpisuje nas w księgi a ja odreagowuję stres :)



Trochę żartów

...i dziwnych min...

Prawie jak syrena...

Bardzo lubię to zdjęcie



No to ciągniemy ten pociąg...


18 komentarzy:

  1. Gratulacje Karolinie, a Tobie wszystkiego dobrego z okazji 10 rocznicy ślubu.😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Karolinie, a Tobie życzę wszystkiego najlepszego w tym wyjątkowym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu kochana. ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji tej okrągłej, pieknej rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda rocznica to idealny dzień na oglądanie zdjęć z bliskimi. Bardzo mi miło, że i z nami podzieliłaś się wspomnieniami.
    Wspaniałości na kolejne szczęśliwe lata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszelkiej pomyślności! :)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę i dziękuję. Dziękuję również wszystkim za gratulacje, a autorce bloga życzę wielu kolejnych lat w szczęściu i miłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i wspomnienia! Wszystkiego naj na kolejne lata! :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) dużo miłości na dalsze lata!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...