piątek, 25 października 2019

Wyniki konkursu z "Szeptami gwiazd"

Kochani,

Pora na wyniki konkursu, w którym do wygrania były dwa egzemplarze świeżutkiej powieści Anny Łajkowskiej "Szepty gwiazd", której mam przyjemność patronować.

Bardzo cieszy mnie tak wielu uczestników, zwłaszcza że przeczytałam wiele interesujących odpowiedzi :)

Jednak wygrać mogą tylko dwie osoby.


Nagrody trafiają do...

Danuta Żytomirska
czarodziejka czyta


Serdecznie gratuluję!
Tak jak pisałam wcześniej istnieje możliwość odbioru nagrody podczas trwających Targów Książki w Krakowie - w sobotę lub niedzielę, proszę tylko o info.
Jeśli Was nie będzie poproszę o adres do wysyłki na mojego maila :)

8 komentarzy:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...