czwartek, 31 października 2019

23. Międzynarodowe Targi Książki - Kraków 2019 - niedziela



Ufff... dobrnęliśmy w targowych wspomnieniach do końca, czyli do niedzieli. Plan na ten dzień był już bardziej luźny, zdążyłam zjeść nawet szybkie ciacho :)

Agnieszka Olejnik

z Natalią

nie znam, nie czytam, ale robiąc zdjęcie Natalii skusiłam się na fotkę z Jakubem Ćwiekiem - fajny z niego gość :)

Dominika Smoleń

Tutaj było jeszcze szybkie spotkanie z Edytką Świętek, ale nie dostałam jeszcze tej fotki od nadwornej fotograf :)


Kasia, Blog pod Małym Aniołem - spotkanie w kolejce do M. Stachuli

Magda Stachula

Okolice godziny 12-stej to był czas spędzony na Naszej Księgarni - obiecałam córce podpisać dwie książki: "Lilanę" Małgorzaty Strękowskiej-Zaremba oraz "Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek" Justyny Bednarek.



Vincent Severski

Lucyna Olejniczak
Nina Majewska-Brown

Katarzyna Magiera

z ukrycia, Otylia Jędrzejczak

Marc Elsberg, stałam w kolejce tuż obok i przyglądałam się przygotowaniom do wywiadu tego autora, uczył się tytułu swojej książki po polsku - "Chciwość" :)

duet Jagna Kaczanowska, Justyna Bednarek

Otylia, przyłapałam w alejce czego skutkiem fotka :)

Kasia Magiera z najnowszą książką





Eliza Domagała

Marta Matyszczak

wielokrotnie spotykana w biegu - Sabina Waszut

w sobotę na spotkanie nie zdążyłam - Marysia Paszyńska


Tyle przyniosłam do domu w niedzielę...
Po lewej zabrane z domu do podpisu, po prawej: cztery górne od wydawców, "6" kupiona 50% taniej na stoisku Edipressu. Zatem nikt mi nie powie, że kupiłam ogrom albo że wydałam moc kasy...

Wszystkim dziękuję za książki, spotkania, miłe rozmowy albo ciekawe fotki! Od wielu autorów udało mi się potajemnie wyciągnąć plany na przyszłość, które bardzo mnie cieszą :)


5 komentarzy:

  1. Pięknie. Masz targi na miejscu - zazdraszczam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niewiele osób ma bliżej a taką chęć by tam być :)
      Nie zazdraszczaj tylko wpadnij kiedyś :P

      Usuń
  2. Miło patrzeć na Ciebie i, mniej lub bardziej, znane twarze. Zacny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zdjęcia, to wspaniałe pamiątki niezwykłych chwil. 😊

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...