środa, 18 września 2019

Konkurs z "Ogrodem Lorenza"! Dziś premiera

Dzisiaj premiera "Ogrodu Lorenza"!

Wczoraj na moim blogu pojawiła się przedpremierowa recenzja (tutaj) a teraz dzięki szczodrości Wydawnictwa Dragon mam dla Was konkurs, w którym można wygrać aż CZTERY egzemplarze tej niezwykłej francuskiej powieści, której mój blog patronuje.

Serdecznie zapraszam do udziału!





BANER:




ZASADY:

  1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Ejotkowe postrzeganie świata, czyli ja - ejotek a nagrody ufundowało Wydawnictwo Dragon
  2. Oświadczam, że nie odnoszę żadnych korzyści materialnych wynikających z organizacji konkursu
  3. Nagrody konkursowe wysyłam ja
  4. Nagrodami w konkursie są cztery książki "Ogród Lorenza" F. Bourdin a konkurs jest przeprowadzany jednocześnie na blogu, FB i Instagramie
  5. Konkurs rozpoczyna się 18.09.2019 r. a kończy 24.09.2019 r. o godz. 23:59  
  6. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni.
  7. Jeśli zwycięzcy w ciągu 3 dni od dnia publikacji posta z ogłoszeniem wyników nie podadzą adresu do wysyłki nagrody, nastąpi ponowne rozstrzygnięcie
  8. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski (lub z polskim adresem korespondencyjnym).
  9. Dane osobowe są przechowywane i przetwarzane tylko na potrzeby konkursu
  10. Co zrobić by wygrać ? 
  • obserwuj bloga - nieobowiązkowe, ale mile widziane
  • umieść na swoim blogu podlinkowany do tej notki baner (powyżej), można też umieścić informację na FB, Instagramie czy w innym miejscu
  • w przypadku osób chętnych do udziału a nie posiadających bloga, FB czy innych kanałów proszę o takową informację oraz podpisanie się przynajmniej imieniem 
  • podaj swój e-mail - nieobowiązkowe, ale wtedy musicie śledzić post z wynikami, gdyż nie będę miała jak poinformować o wygranej
  • Zadanie konkursowe:  Napisz bez jakich 3 zwierząt nie wyobrażasz sobie ZOO


Powodzenia!

8 komentarzy:

  1. Nie wyobrażam sobie ogrodu zoologicznego bez małp. Małpy to takie fajne, zabawne zwierzątka🐒Skaczą i robią małpie figle😉
    Żyrafy i ich piękne, długie szyje również stanowią ozdobę zoo.
    Co byłby to za ogród zoologiczny bez Króla?🦁 Jak dla mnie oglądanie lwa jego pięknej grzywy i majestatycznych ruchów jest największą zoologiczną atrakcją.
    Możemy zobaczyć go na własne oczy nie wyjeżdżając do Afryki, choć w środowisku naturalnym te zwierzęta czują się lepiej, to my dzięki zoologicznym ogrodom możemy zobaczyć niektóre gatunki nie musząc wyjeżdżać do ciepłych krajów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie ogrodu zoologicznego bez słonia, zebry i żyrafy :) Natomiast gady mogłyby dla mnie nie istnieć, a zwłaszcza jadowite węże i żmije :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wyobrażam sobie ZOO bez lwów. Jedne z bardziej dostojnych zwierząt. Ktoś musi przecież rządzić innymi zwierzętami, prawda? Oczywiście żartuje, po prostu lwy są wspaniałe. Kocham pandy i pingwiny więc one też muszą znaleźć się w ZOO.
    Niestety lub stety nie mam FB i innych bajerów więc podam e-mail: ines727412529@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pytanie konkursowe. Powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyobrażam sobie Zoo bez Lwa, Niedźwiedzia i lamparta. Te zwierzęta dobrze oddają współczesny świat pełen rywalizacji (lampart), władzy (lew) i miłości (misiak) jednocześnie. Mój email: elzbietarogalska@o2.pl Zgadzam się z warunkami konkursu.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...