czwartek, 26 września 2019

Konkurs z pakietem książek Ani Gibasiewicz

Dwa konkursy już za nami. Zanim opublikuję wyniki zapraszam na trzeci konkurs. Tym razem do wygrania pakiet dwóch książek Ani Gibasiewicz z moim logo na okładce :)

Recenzję mogliście przeczytać kilka godzin temu TUTAJ



BANER:




ZASADY:

  1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Ejotkowe postrzeganie świata, czyli ja - ejotek a nagrody ufundowała Autorka
  2. Oświadczam, że nie odnoszę żadnych korzyści materialnych wynikających z organizacji konkursu
  3. Nagrody konkursowe wysyłam ja
  4. Nagrodami w konkursie są książki "Baśń o Perle" oraz "Wyprawa Endoasa" Anny Gibasiewicz
  5. Konkurs rozpoczyna się 26.09.2019 r. a kończy 02.10.2019 r. o godz. 23:59  
  6. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni.
  7. Jeśli zwycięzcy w ciągu 3 dni od dnia publikacji posta z ogłoszeniem wyników nie podadzą adresu do wysyłki nagrody, nastąpi ponowne rozstrzygnięcie
  8. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski (lub z polskim adresem korespondencyjnym).
  9. Dane osobowe są przechowywane i przetwarzane tylko na potrzeby konkursu
  10. Co zrobić by wygrać ? 
  • obserwuj bloga - nieobowiązkowe, ale mile widziane
  • umieść na swoim blogu podlinkowany do tej notki baner (powyżej), można też umieścić informację na FB, Instagramie czy w innym miejscu
  • w przypadku osób chętnych do udziału a nie posiadających bloga, FB czy innych kanałów proszę o takową informację oraz podpisanie się przynajmniej imieniem 
  • podaj swój e-mail - nieobowiązkowe, ale wtedy musicie śledzić post z wynikami, gdyż nie będę miała jak poinformować o wygranej
  • Zadanie konkursowe: Jaką biżuterię z perłą chciałabyś mieć?


Powodzenia!

9 komentarzy:

  1. Najbardziej chciałbym mieć perłową bransoletkę. Taki subtelny ale piękny dodatek, pasujący w sumie do wszystkiego.
    Jako że jestem trochę (bardzo) staroświecka to nie posiadam FB, bloga i innych bajerów więc podam e-mail: ines727412529@wp.pl
    Ines

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli perły to wisiorek ale nie taki z samymi perłami. Chodzi mi bardziej o perłę na łańcuszku,która mogłaby się skrywać pod ubraniem jako skarb albo być na ubraniu jako piękny dodatek do osobowości i ubrania. Wyrażam zgodę na warunki konkursu. Mój email: elzbietarogalska@o2.pl Zaraz dodam baner :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie mam co czytać, więc do konkursu się nie zgłaszam, ale życzę wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuterię zakładam sporadycznie. Stałym elementem jest obrączka oraz pierścionek lubię ich gładkość. A z perełek marzą mi się kolczyki. Tylko nie wkręty z oczkiem, ale takie 2 centymetrowe złote łezki a w nich zanurzona perła.

    Na warunki konkursu wyrażam zgodę. Mój email paulinaplachecka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam bloga ani FB, a mój email to ekpyrosis@onet.eu Chciałabym mieć perłowe kolczyki – nader owocna kwintesencje korzystnego mariażu między pięknem a elegancją. Z takimi kolczykami w uszach czułabym się jak prawdziwie elegancka dama. Lub jak Afrodyta – wszak w mitologii greckiej klejnot ten łączony był z sama boginią miłości. Według dawnych legend perły uważano za łzy aniołów i choć stereotypowo kojarzone są ze smutkiem, nie przejmowałabym się tym, nosząc moje perłowe kolczyki z dumą. Chciałabym by moje kolczyki wykonano ze złota. Kolczyki te byłyby dla mnie klasą samą w sobie, zawsze wyglądałyby elegancko i gustownie, pasując na wszystkie okazje, od codziennych do wielkich wyjść. Byłaby to biżuteria, która posłuży mi przez wiele lat, wciąż pozostając równie modna i elegancka co tuż po zakupie. Blask perły olśniłby mój wygląd podczas każdej okazji. Kolczyki idealnie podkreśliłyby upięcie mojej fryzury i linię szyi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej chciałabym mieć kolczyki takie jak na obrazie "Dziewczyna z perłą" Johannesa Vermeera, czy z książki Tracy Chevalier.

    *

    Nie mam facebooka, więc podaję meila: joannajozefowicz@wp.pl

    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli perła to oczywiście na bransoletce. Uwielbiam bransoletki, mam ich mnóstwo. Są idealnym dodatkiem do każdej stylizacji. Marzy mi się bransoletka z delikatnym elementem perły. Łączyłabym ją z eleganckimi kreacjami. :) Perła dodaje uroku każdej kobiecie. I tak jak każda kobieta chcę się czuć kobieco i wytwornie, więc perłowa biżuteria musi się znaleźć w mojej szkatułce.
    Mój email: mariolaulanowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Perły są dla mnie synonimem elegancji i ponadczasowości. To klasa sama w sobie. Sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na wielkie okazje. Ja sama jestem fanką minimalizmu, bo wyznaję zasadę mniej znaczy więcej, a piękno obroni się samo, więc wybieram delikatne kolczyki z perełkami zapinane na sztyfty. Nie przeszkadzają, nie rzucają się w oczy i są bardzo uniwersalne. Małe perełki sprawią, że każda stylizacja nabierze lekkości i delikatności i będzie idealnym dopełnieniem np. bardziej zdobnej biżuterii lub stroju.

    https://www.facebook.com/karolina.jo.927/posts/509832056481958

    karlen@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...