środa, 28 lutego 2018

Sypią się z rękawa... sukcesy w Indywidualnym!

Ostatnie dni obfitują w posty związane z wywiązaniem się z Indywidualnego wyzwania - tym razem gratulacje należą się Marcie.
Martucha180 przysłała mi wczoraj maila z linkiem do swojej lektury - ogromnie mnie to cieszy, że mogę tworzyć post, w którym okazuje się czy dobrze wyznaczyłam komuś zadanie :)




Marta przeczytała "Stinger. Żądło namiętności" kliknij w link i poznaj zdanie martuchy180 o tej książce.

Ja osobiście nie znam akurat tego tytułu autorki, ale mam go w planach.

Marta - gratuluję! Zadanie wykonane, cieszy mnie że się podobało :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję i cieszę się, że Marcie spodobała się ta powieść, bo moje serducho także skradła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta powieść jeszcze przede mną :) Ale cieszę się, że chwalicie

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim, którzy ukończyli wyzwanie, bo widzę, że tych postów jest więcej. Mnie osobiście się nie udało dawno temu, ale książki Anny Ficner Ogonowskiej i tak na pewno kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwań indywidualnych było już w sumie 49 - całkiem sporo pozytywnie ukończonych :)
      Zatem trzymam kciuki, by Ci się udało przeczytać

      Usuń
  3. Dzięki, Ejotku!
    Dzięki, kobiety!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...