piątek, 9 lutego 2018

Pod hasłem - ważne!!!

Uwaga Podhasłowcy!

Pod postem z 1 lutego 2018, w którym ogłosiłam hasło 'kontrast' Aine poddała pomysł, by [cytuję]:
po zaliczeniu pierwszej pary książek dopuścić tytuły, które miały taki kontrast same w sobie? :)
Na przykład: Plus/minus,

 Noc kota, dzień sowy, 
Akademia dobra i zła
i taka książka też by się liczyła, już bez drugiej do pary?


Ale jako, że nie wszyscy mogli widzieć ten komentarz pomyślałam, że większa szansa z postem.

Bowiem zgadzam się z tym pomysłem. Zaliczę takie tytuły. Tylko pamiętajcie, że książki muszą mieć minimum 160 stron!

8 komentarzy:

  1. :) :) :)
    Jakbym wiedziała, że mój komentarz pisany w biegu wrzucisz w posta, to bym dłużej nad nim popracowała :) ;)
    Cieszę się, że pomysł przeszedł. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tam od razu popracowała - jest dobrze :)
      Dobry jest, ciekawy a i nie odbiega od mojej wizji więc czemu nie :)

      Usuń
  2. Czy w takim razie tytuł "Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały. Poradnik dla rodziców dzieci w wieku 2-7 lat" będzie odpowiednim kontrastem mówić/słuchały, rodziców/dzieci? Dawkuję sobie wiedzę z książki od dłuższego czasu wybiórczo. Teraz bym zasiadła do przeczytania od początku do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli książka ma minimum 160 stron, to zaliczę. Tylko pamiętaj, że aby skorzystać z tej opcji para też musi być.

      Usuń
  3. O uper! to ja mam pytanie o takie tytuły: "Jestem stamtąd, jestem stąds i Egipt Haram halal". W tym drugim : haram to w islamie to, co zabronione, a halal coś dobre, wręcz nakazane.
    I jeszcze, parami też nadal można czytać

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, akceptuję te tytuły - pasują :)
    Oczywiście, nadal można czytać parami, dowolną ilość. Książki, o których mowa w poście tzn. ten schemat czytania jest dla ułatwienia jak ktoś przeczyta już parkę i nie ma czasu lub kolejnych par

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł... Jak przeczytam "Kobietę w oknie", to będę miała w końcu pierwszą i pewnie ostatnią parę. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...