wtorek, 20 lutego 2018

Jest już wynik starcia: Monika kontra Indywidualne wyzwanie

Co ejotek lubi najbardziej? Nowe pomysły, zaskakujące wyzwania, dobre wyniki, zadowolenie czytelników bloga :)
Nic tak nie poprawia mi humoru jak pozytywne maile, pełne energii. A jeszcze kiedy ktoś zgłasza mi wywiązanie się z zadania, które wyznaczyłam w Indywidualnym wyzwaniu pisząc takie zdanie: To był strzał w 10 - to już pełnia szczęścia :)

Powyższe, zacytowane zdanie, to fragmencik maila Moniki, którego otrzymałam 16 lutego. Jej zadaniem domowym było poznanie twórczości Lucyny Olejniczak. Sama byłam zachwycona czytaną serią, później swój zachwyt wyrażała inna uczestniczka tego wyzwania... Po analizie tego co czytuje Monika, czułam, że to może być TO!



Wrażenia Moniki znajdziecie TUTAJ.

Mnie pozostaje pogratulować sukcesu :) Cieszę się ogromnie, że kolejne 'przymuszenie' do lektury zakończyło się tak pozytywnie :)

Czy ktoś jeszcze ukończył swoje wyzwanie? Teoretycznie macie czas do 12 marca, zawsze mogę przedłużyć :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję :D Ja ze swojego jeszcze się nie wywiązałam, ale zamierzam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ☺️ Naprawdę super saga rodzinna. Teraz przede mną kolejne części. Myślę że już wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miód na me serce :) Cieszę się, że tak Ci się spodobało :D

      Usuń
  3. "Obietnica Łucji" przyniesiona z biblioteki, więc zabiorę się za nią niebawem, aby skończyć do 12 marca. Moniko, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Pamiętaj tylko proszę podczas lektury, że to początki autorki, późniejsze książki bardziej mi się podobały :)

      Usuń
  4. Super, że tak dobrze trafiłaś z lekturą dla Moniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stosunku do każdego się staram :)
      Swoją drogą Kobiety z Grodzkiej też powinnaś przeczytać :P

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...