niedziela, 24 września 2017

Rzutem na taśmę... gratulacje dla Joasi!

Niedawny post informujący o tym, że martucha180 jako ostatnia zaliczyła swe wyzwanie edytowałam...
Bowiem wieczorem 21 września dostałam jeszcze maila od Epilog - zaczytana Joana - ona też zaliczyła!



Wrzuciłam Asię na głęboką wodę - miała właściwie mały wybór jeśli chodzi o tytuł po który miała sięgnąć :P
Chcąc zaliczyć musiała przeczytać pierwszy tom serii o Kobietach z ulicy Grodzkiej - i zrobiła to! :) Gratuluję :)

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wiedziałam iż seria ta rozkocha Asię i.... nie pomyliłam się - ogromnie mnie to cieszy :)

Wyobraźcie sobie, że Asia... przeczytała od razu całą serię :)

Wrażenia z pierwszego tomu znajdziecie  TUTAJ

7 komentarzy:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...