piątek, 22 września 2017

Martucha180 przedostatnią osobą, która w terminie zaliczyła!

Wczoraj upłynął termin, który wyznaczyłam kilku osobom, które zaprosiłam do zabawy w Indywidualne wyzwania :) To był pamiętny poniedziałek - 22 maja - dzień 5 urodzin bloga.

Marta dostała do przeczytania - po poprawce, gdyż strzeliłam coś, co jednak już czytała... - książkę Elżbiety Cherezińskiej - to było mega wyzwanie i tym bardziej cieszy mnie, że się udało :)


Dowolnym wyborem Marty stała się powieść "Harda" - TUTAJ możecie przeczytać opinię wyzwanej :)

Gratuluję! :) Bardzo cieszę się, że przyczyniłam się do sięgnięcia po od dawna upragnioną autorkę.


Zaś pozostałych wyzwanych bardzo proszę o informację jak tam Wasze czytanie - czy mam oczekiwać na linki, czy może przedłużyć termin :)

6 komentarzy:

  1. Brawo Martucha :)

    Ile osób wykonało zadanie, a ile się nie zgłosiło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, wszystko jest w zakładce wyzwania: http://czytelnicza-dusza.blogspot.com/p/indywidualne-wyzwanie-czytelnicze.html

      Usuń
  2. Najpierw trzeba było pokonać trudy zdobycia książki, a potem jej przeczytania. Ale naprawdę warto było, polecam "Hardą".
    I dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...