czwartek, 17 listopada 2016

Indywidualne wyzwanie czytelnicze #28

Sylwia była impulsem, potem chętni pojawili się sami a że czytać nie bardzo miałam jak (w związku z tym też o czym pisać recenzji) zatem pojawiła się cała seria nowych Indywidualnych :) Może będzie szczęśliwa? :)
W każdym razie ja na to liczę, bowiem staram się wybierać Wam takie misje, by przyjemność z wykonania zadania była potrójna.

Dlatego odpowiadając na pytanie Moniki z pewnego komentarza - tak, jest kolejna ofiara :)




Na czym polega wyzwanie?

Wyzwana: Jolanta Flower
Cel: przeczytać 1 książkę Carli Montero
Termin: 7 marca 2017 roku

Rozliczenie: pochwal się linkiem do swoich wrażeń - powodzenia!

13 komentarzy:

  1. Aaaa dziękuję, już coś szperam w poszukiwaniu idealnego tytułu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej akurat kwestii nie pomogę, bo sama nie znam autorki. Powodzenia!

      Usuń
    2. Mam "Szmaragdowa tablicę" u rodziców w moich zbiorach :)

      Usuń
    3. Czytałam wiele o tej książce, liczę że będziesz zadowolona... choć sama nie znam, najwyżej się obrazisz na mnie :P

      Usuń
    4. Bardzo gorąco polecam "Szmaragdową tablicę". Czytałam ją długo, ale było warto :-)

      Usuń
  2. Ty to się lubisz znęcać nad kolejnymi ofiarami. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam :)
      A tak na serio - same się zgłosiły :D

      Usuń
  3. Powodzenia ;) Ja wkrótce podejmę swoje wyzwanie, na razie czekam na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkopałam na szczęście w moich zbiorach. U rodziców mam "Szmaragdowa tablicę"

      Usuń
  4. Zaskoczyłaś mnie po raz kolejny! Byłam przekonana, że do wyzwania wyznaczasz twórczość autorów, których znasz, a tu taka niespodzianka (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z reguły tak jest :) Wszak wolę "zmuszać" do czegoś, co znam, ale czasem wynik śledztwa wykazuje, że nie znam żadnego spośród autorów, których ofiara nie zna a chciałaby...

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...