sobota, 12 listopada 2016

Indywidualne wyzwanie czytelnicze #27

Była posucha...
Teraz posypał się worek z Indywidualnym wyzwaniem... Dlaczego? Powody są dwa - jeden to moje biedne oczy... nie czytam, nie piszę a coś robić muszę, bo inaczej oszaleję :D A drugi powód to Wasza chęć i zgłoszenia - nie będę Wam odmawiać takiej przyjemności :)

Cieszę się ogromnie i zapraszam do zabawy kolejną osobę :)






Na czym polega wyzwanie?

Wyzwana: Epilog - zaczytana Joana
Cel: przeczytać 1 książkę Agnieszki Krawczyk (najlepiej oczywiście 1 tom serii a nie środkowy :))
Termin: 2 marca 2017 roku

Rozliczenie: pochwal się linkiem do swoich wrażeń - powodzenia!

11 komentarzy:

  1. Wow 😃 dziękuję 😃 i nie będę ukrywać że już nie mogłam sie doczekać 😃. Właśnie skonczylam czytać"Angelfall" i zastanawiałam sie co teraz zacząć no i juz wiem 😃 Dziekuje i na pewno się pochwalę wykonaniem zadania 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość :) Czekam niecierpliwie, najbardziej na Twe wrażenia! :)

      Usuń
  2. Czeka Cię bardzo przyjemna lektura, niezależnie od serii, którą wybierzesz (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wybrałam :-) a właściwie to sama się wybrała, ponieważ niedawno na urodziny otrzymałam 10 książek i jedną z nich była "Siostry" Agnieszki Krawczyk, zatem idealnie pasuje :-). Moja mama już przeczytała i zadzwoniła właśnie że koniecznie musze kupić drugi tom :-)

      Usuń
    2. Całkowicie zgadzam się z Twoją mamą :)

      Usuń
  3. Ciekawe wyzwanie. Chętnie wzięłabym udział, gdyby nie fakt, że na półkach czeka na mnie mnóstwo ciekawych książek do przeczytania, a w księgarniach co chwile pojawiają się nowe pasjonujące tytuły. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, uwierz że nie tylko na Ciebie tyle czeka... A z tym wyzwaniem to nikt nigdy nie zna dnia ani godziny... tylko nieliczni sami się zgłosili :) Ale postaram się nie męczyć Cię wbrew woli.

      Usuń
  4. Ewelinko - melduję wykonanie zadania :-) i zgłaszam czerpanie z tego powodu OGROMNEJ przyjemności :-)
    Dziękuję - nie znamy się osobicię a Ty mi wyznaczyłaś książkę wręcz IDEALNĄ dla mnie :-) Dziękuję bardzo!!!
    No i polecam się na przyszłość

    http://epilog-zaczytana-joana.blogspot.com/2017/02/siostry-agnioeszka-krawczyk.html

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...