wtorek, 5 kwietnia 2022

Hurtowe cudo marcowe, czyli stosikowo

 

Ile książek przybyło do Was w marcu?
Ja powiem może tak - oby w kwietniu przybyło znacznie mniej, bo muszę choć część z tego przeczytać :D


Dajcie znać czy czytaliście lub macie w planach coś z mojego stosu






Cudo marcowe :) 25 sztuk
 


Tym razem jest to stos leżący, bo inaczej nie udałoby się sfotografować tego monstrum. A tak naprawdę jak widzicie to dwa stosy.
 

Stos lewy - egzemplarze do recenzji:
  • "Zamknij oczy" do recenzji od Wyd. Kobiecego - recenzja
  • "Taka sama" - do recenzji od Wyd. Luna
  • "Psychopata" - niespodzianka od Wyd. Filia
  • "Cześć, co słychać?" - do recenzji od Wyd. Filia - recenzja
  • "Zawsze będę cię kochać" - do recenzji od Taniej Książki
  • "Alpaka czułości" - jw.
  • "Zaginiona melodia" - do recenzji od Wyd. Pascal
  • "Kilka upalnych nocy" - do recenzji od Wyd. Literackiego
  • "Miłość w rytmie punk rocka" - do recenzji od Wyd. Novae Res
  • "Pozorantka" - do recenzji od Wyd. W.A.B.
  • "Sukienka z wody" - jw.
  • "Zemsta" - do recenzji od Wyd.  Harde / Lekkie
  • "Mortalista" - do recenzji od Wyd. Filia



Stos prawy - książki wygrane, zakupione, prezenty itp.:
  • "Liliowe opium"
  • "Kiedy nadejdziesz"
  • "Paleta marzeń. Powrót"
  • "Morderstwo w Orient Espresso" - cała czwórka to wymiana punktów na portalu granice.pl
  • "Projekt Księżna" - wygrana na IG u @ruda_czyta
  • "Jeszcze jeden dzień" - wygrana na IG u @marta.mrowiec
  • dwie książki H. Dikta - prezent urodzinowy od magdalenardo :)
  • cztery książki Czwartej Strony - zakup własny urodzinowy :)
 
Wygrałam na IG jeszcze dwie książki, ale nadal nie przybyły, znajdą się więc w kolejnym stosikowie :)


3 komentarze:

  1. Z twojego stosu jeszcze nic nie czytałam. Ja ostatnio dosyć mocno ograniczyłam kupowanie książek, więc u mnie w marcu tylko dwie nowości. Ale mam sporo do wyczytywania z tego co już mam na półkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo bardzo ciekawych książek. Wiele z nich chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobycze marcowe! Znam "Liliowe opium" (audiobook).
    Wielu czytelniczych wrażeń!

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...