poniedziałek, 21 września 2020

"Chiński wirus" Krzysztofa Koziołka - zapowiedź - patronat

 
Oto brawurowy thriller, pod patronatem Ejotkowego 
postrzegania świata. 
Thriller konspiracyjny publikowany w internecie na przełomie marca i kwietnia 2020 roku, na samym początku światowej pandemii,
 
Już w pierwszej połowie października do rąk czytelników trafi najnowsza książka Krzysztofa Koziołka "Chiński wirus" - jednak nie zrażajcie się wpasowaniem się w ogólnoświatową pandemię, bowiem oprócz thrillera, w książce znajdzie się też osiem opowiadań autora, które stworzył w latach 2011-2018 (większość będzie miała swoją premierę, jako że wcześniej były dostępne w bardzo ograniczonej formie).
 
 
Oficjalny opis z okładki:
 
Ilario Incerto – światowej sławy piłkarz i zawodnik Juventusu Turyn – z powodu koronawirusa traci najbliższą osobę. Nieoczekiwanie kontaktuje się z nim pracownik polskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych, któremu nowy patogen dopiero co zabił ojca. Nieznajomy twierdzi, że wie, kto ponosi winę za wybuch światowej pandemii.
Mężczyźni łączą siły i zaczynają zakrojone na międzynarodową skalę śledztwo. To, czego wkrótce się dowiedzą, ściągnie na nich śmiertelne niebezpieczeństwo.
 
 
Sięgniecie? Skusiłam Was?
 
 

5 komentarzy:

  1. Mam dosyć informacji o koronawirusie w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie intrygował ten thriller i do tego inne opowiadania autora :) Stąd się skusiłam

      Usuń
  2. Gratulacje patronatu. Chyba jednak boję się takich książek. Szczególnie teraz...

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...