sobota, 12 września 2020

Konkurs z powieścią Iwony Sobolewskiej "Bądź ze mną szczęśliwa"

Witajcie,

dawno nie było u mnie konkursu :) Zatem przybywam do Was z pierwszym, który rozpocznie serię :) Serdecznie zapraszam! Mam do rozdania książkę Iwony Sobolewskiej "Bądź ze mną szczęśliwa", której recenzję możecie przeczytać TUTAJ



BANER:




ZASADY:

  1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga Ejotkowe postrzeganie świata, czyli ja - ejotek a nagrodę ufundowało Wydawnictwo Dragon
  2. Oświadczam, że nie odnoszę żadnych korzyści materialnych wynikających z organizacji konkursu
  3. Nagrodę konkursową wysyłam ja; koszt pokrywa zwycięzca
  4. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki "Bądź ze mną szczęśliwa" Iwony Sobolewskiej a konkurs jest przeprowadzany jednocześnie na blogu, FB i Instagramie - zwycięzca będzie wybrany spośród zgłoszeń ze wszystkich mediów - proszę o zgłoszenie tylko raz - zgłoszenia w kilku miejscach powodują dyskwalifikację, nie zwiększają szans
  5. Konkurs rozpoczyna się 12.09.2020 r. a kończy 20.09.2020 r. o godz. 23:59  
  6. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni.
  7. Jeśli zwycięzca w ciągu 3 dni od dnia publikacji posta z ogłoszeniem wyników nie poda adresu do wysyłki nagrody, nastąpi ponowne rozstrzygnięcie
  8. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby zamieszkałe na terenie Polski (lub z polskim adresem korespondencyjnym).
  9. Dane osobowe są przechowywane i przetwarzane tylko na potrzeby konkursu
  10. Co zrobić by wygrać ? 
  • obserwuj bloga - nieobowiązkowe, ale mile widziane
  • umieść na swoim blogu podlinkowany do tej notki baner (powyżej), można też umieścić informację na FB, Instagramie czy w innym miejscu
  • w przypadku osób chętnych do udziału a nie posiadających bloga, FB czy innych kanałów proszę o takową informację oraz podpisanie się przynajmniej imieniem 
  • podaj swój e-mail - nieobowiązkowe, ale wtedy musicie śledzić post z wynikami, gdyż nie będę miała jak poinformować o wygranej
  • Zadanie konkursowe: Napisz słowo będące dla Ciebie najlepszym synonimem wyrazu 'szczęście'

Powodzenia!

4 komentarze:

  1. W takim razie życzę powodzenia tym, którzy biorą udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam uważam, że wręcz szalejesz z tymi konkursami ejotku. :) Powodzenia wszystkim biorącym udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do konkursu 😀
    Post udostępniony na fb
    Mój mail paulinaplachecka@interia.pl

    Synonimem szczęścia dla mnie jest kilka słów: Rodzina, dzieci, stabilizacja, ale to najważniejsze, które zgłaszam to SPOKÓJ, gdy go nie ma to w sercu i głowie burza gra.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...