piątek, 27 marca 2020

Wyniki konkursu z "Testamentem Ariany"

Pierwszy konkurs patronacki już za nami.

Bardzo się cieszę, że byli chętni na powieść zarówno na blogu, Instagramie jak i FB.

Miałam do rozdania niestety tylko 2 egzemplarze - chętnie nagrodziłabym jeszcze 3 osoby...

Tym razem nagrody trafią do osób zgłaszających się na FB - to właśnie te odpowiedzi najbardziej mi się podobały:

@Ewelina Fedorowicz
@Aleksandra Miczek

Gratuluję! Bardzo proszę o przesłanie Waszych adresów na mojego maila - tak jak pisałam wcześniej - wysyłka nastąpi w bezpieczniejszych czasach.


Komu nie udało się wygrać książki polecam nowy sklep internetowy wydawnictwa Dragon, gdzie można nabyć tę powieść w bardzo atrakcyjnej cenie - TUTAJ


Jednocześnie przypominam, że do 31.03 trwa konkurs z "Pensjonatem na wrzosowisku" TUTAJ

5 komentarzy:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...