wtorek, 3 marca 2020

Najkrótszy miesiąc roku - co przyniósł? - stosikowo



Zapraszam na odrobinę wiosenne zdjęcia książek, które przybyły do mnie w lutym :)










Zdjęcie robione 1.03 - stos z całego miesiąca




Od góry:
  • "Zniknięcie Sary" - od Wyd. Dragon
  • "Prawda przychodzi nieproszona" - od Wyd. Pascal
  • "Magiczne miejsce" - wznowienie od Wyd. Filia
  • "Dziecko z Auschwitz" - od Wyd. W.A.B. - recenzja
  • "Miłość to wszystko co jest" - niespodzianka od Filii
  • "Odlecimy stąd" - od Novae Res - recenzja
  • "Niebieskie motyle" - od Edipresse Książki
  • "Zamrożona" - jw.
  • "Niespokojne serca" - od Wyd. Dragon
  • "Króliki z Ravensbruck" - papierowy egzemplarz od Wyd. Prószyński i S-ka - recenzja










Zdjęcie robione 29.02 - zakupy własne, tego dnia zrobione w Biedrze :)



Które tytuły już czekają, byście je przeczytali? Które książki się podobały a które rozczarowały? A może dzięki temu postowi macie na jakiś tytuł ochotę?

Czekam na Wasze komentarze :)

13 komentarzy:

  1. Widzę nową powieś Tomasza Kieresa.
    Masz, co czytać, masz. Same tomiszcza. Zaczytanego marca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy stosik. U mnie czeka powieść T. Kieresa, ale mam też wielką ochotę na Niebieskie motyle. Dobrze, że marzec dłuższy - więcej uda się przeczytać. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, zawsze to kilka dni więcej niż w lutym :)

      Usuń
  3. Będę wypatrywać recenzji, bo coś czuję, że niektóre książki to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy stosik. W planach mam przeczytać Dziecko z Auschwitz. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twojej opinii o tej książce :)

      Usuń
  5. Miesiąc krótki, ale stosik zacny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wynik. Z Twoich tytułów przeczytałam "Dziecko z Auschwitz".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      I jak wrażenia? Pisałaś recenzję? Muszę ją u Ciebie odnaleźć jeśli tak

      Usuń
  7. Mam książki T. Kieresa, A. Sakowicz i N. Sochy oraz poprzednie wydanie "Magicznego miejsca" :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...