sobota, 21 marca 2020

"Pensjonat na wrzosowisku" Anna Łajkowska - zapowiedź

Basia jest Polką mieszkającą w Anglii. Wydaje się, że ma wszystko – kochającego męża, który pnie się po szczeblach kariery, trójkę dzieci, dom i pieniądze. Jednak nie czuje się spełniona ani szczęśliwa. Pod wpływem impulsu postanawia wyjechać na wakacje w przeciwnym kierunku niż reszta rodziny. Zabiera ze sobą tylko trzyletniego syna i mimo że samotna podróż trochę ją przeraża, wyrusza do małego pensjonatu pośród wrzosowisk. Ma nadzieję, że uda jej się tam odpocząć od codzienności i zastanowić się nad swoją dalszą drogą zawodową.
Basia zabiera ze sobą w podróż tajemniczą przesyłkę od zmarłej niedawno kuzynki. Mimo że kobiety nie były sobie szczególnie bliskie. Jola powierza jej największy sekret swojego życia…
Jaką tajemnicę skrywają karty starego notesu Joli?
Czy Basia wśród wrzosowisk odnajdzie siebie?
Jakie jeszcze niespodzianki szykuje dla niej los?

Refleksyjna i pełna ciepła opowieść o samotności i tęsknocie, o dokonywaniu wyborów i o życiowych zmianach, na które nigdy nie jest za późno.


Tym razem zaczęłam od oficjalnego opisu powieści "Pensjonat na wrzosowisku" Anny Łajkowskiej. Dlaczego?


Po przeczytaniu takiego opisu ja nigdy nie mam wątpliwości, że powieść przypadnie mi do gustu - magiczne słowa 'tajemnice' i 'niespodzianki' sprawiają, że sięgam. Zaintrygowałam Was?
Mam przyjemność zaprosić na premierę trzeciego już wydania powieści "Pensjonat na wrzosowisku" Anny Łajkowskiej! Ten dzień nastąpi już 25 marca dzięki Wydawnictwu Dragon!  :)
Kto jeszcze nie poznał tej serii - podobnie jak ja prze poprzednie lata - ma teraz swoją szansę.


A jako, że Ejotkowe postrzeganie świata objęło powieść patronatem, będę miała i egzemplarze dla Was :)




11 komentarzy:

  1. Ja książkę czytałam już jakiś czas temu i mnie nie porwała. Zła nie jest, ale... Przeciętna. Nic więcej. Bohaterowie papierowi, kompletnie bezpłciowi. Dłużyła mi się strasznie. Babskie czytadło dla zabicia czasu. Ujdzie. Autorka nie umie pisać o emocjach, jest ich kompletnie pozbawiona - paradoksalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jest to 6/6, ale ma w sobie wiele ciekawych elementów i wątków. Zresztą sama fabuła jest dość oryginalna

      Usuń
  2. Czyli rozumiem, że szykuje się konkurs? :P Co mi przypomniało, że muszę wymyślić jakąś ciekawą odpowiedź na poprzedni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie konkurs :) No to szybciutko pisz do poprzedniego, bo potem się nawarstwi, zapomnisz i przepadną szanse

      Usuń
  3. Myślę, że książka mogłaby mi się spodobać, więc wypatruję konkursu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu i czekam na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kiedyś i ... Nie jestem zadowolona do końca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilka uwag też mam, ale to bardzo oryginalnie stworzona fabuła, fajnie wkręciłam się w akcję jak się rozkręciła - i te niespodzianki... :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...