piątek, 13 grudnia 2019

Najwyższy czas na stosikowo listopada


Dziś już 13 dzień grudnia a ja dopiero ogarnęłam się na tyle, by pokazać Wam stosik listopada...
Za dużo spraw każdego dnia i brak czasu.

Ale za to macie okazję zobaczyć po raz pierwszy zdjęcie z mojego nowego telefonu, który dostałam od Mikołaja - wreszcie mogę robić fotki z głębią :)






Od dołu:
  • "Warto poczekać" - od Autorki i Wydawnictwa Silver
  • "Sznurówka, ptak i ja" - od Wyd. Ezop
  • "Nieświęty Mikołaj" - egzemplarz finalny od Znaku
  • "Nieco dziennik" - prezent od Znaku
  • "Najmilszy prezent" - od Filii
  • "Awesome" - niespodzianka od Filii
  • "Zapisane w chmurze" - nagroda za wyróżnienie w Wyzwaniu LC
  • "Będę Cię szukał, aż Cię pokocham" - od Autora i Wyd. Manufaktura Tekstów - już przeczytana, recenzja lada dzień :)



Jak się zapatrujecie na mój malutki stosik? Co czytaliście? Co zamierzacie? A może Wam podpowiedziałam tym zdjęciem po co warto sięgnąć?
Czekam na Wasze komentarze :)

4 komentarze:

  1. Bardzo pozytywnie. Kilka książek chciałabym przeczytać, zwłaszcza te świąteczne. Niech się dobrze czytają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj na moim blogu pojawiła się recenzja książki "Warto poczekać" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twój stosik, żadnej niestety nie czytałam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...