czwartek, 5 grudnia 2019

Paweł Fleszar "Powódź" - słyszeliście o takim kryminale?


Chciałabym Wam dziś opowiedzieć o pewnym kryminale - mocno zainteresował mnie opis a jeszcze do tego akcja rozgrywa się w Krakowie :)

Papierowy debiut na rynku wydawniczym "Powódź" miała 24 października 2019r., choć nie jest to pierwszy tytuł wydany przez autora - przeczytacie o tym poniżej.

Zachęcam Was do zapoznania się z oficjalnym opisem oraz informacjami o autorze. Swoją recenzją tej książki podzielę się z Wami tak szybko, jak będzie to możliwe :)

OPIS
„Pewnej nocy czterdziestoletni Jakub wyskakuje z dziewiątego piętra wieżowca w Krakowie. Zostawia list pożegnalny ze zdjęciem pięknej dziewczyny. Być może jest to Zuza, o której Kuba napisał: „Zły człowiek zabrał Zuzę i odtąd moje życie straciło sens”.
Co tak naprawdę skłoniło mężczyznę do samobójstwa? Kim jest Zuza i co się z nią stało? Jaki związek z tym wszystkim mają budzące grozę filmy znalezione w smartfonie Jakuba? Odpowiedzi na te pytania próbuje znaleźć Kris, przyjaciel Kuby z dzieciństwa. Kris jest zawodowym żołnierzem, ale daleko mu do typowego bohatera, który samotnie stawia czoło złemu światu – kiepsko strzela, ma nadciśnienie i początki nadwagi. Tymczasem prywatne śledztwo prowadzi go do zaskakujących odkryć…
W tym obfitującym w humor kryminale autor podrzuca czytelnikowi różne tropy, sprowadzając go często na manowce. Tytułowa powódź nieubłaganie zbliża się do miasta…”



O AUTORZE
Paweł Fleszar ma 46 lat. Od 1997 roku lat jest dziennikarzem. Najdłużej pracował w Tempie i Przeglądzie Sportowym, poza tym w dziennikach lokalnych, Nowinach i Gazecie Krakowskiej oraz w magazynach: Champion. Sport and more, futbol.pl, Super Volley. Prowadzi też stronę internetową sportkrakowski.pl.

"Powódź" to jego debiut na oficjalnym rynku wydawniczym. Wcześniej napisał "Wyśnioną jedenastkę", która nie została wydana w formie drukowanej, a jedynie udostępniona - głównie blogerom książkowym - jako e-book na stronie sportkrakowski.pl.
W 2019 roku został jednym ze zwycięzców konkursu „Kryminał na 100-lecie AGH”, a jego opowiadanie „Dodatkowy rzut osobisty” zostanie opublikowane w zbiorze nagrodzonych tekstów wydanym w grudniu przez uczelnię.





Zainteresowani? A może zaintrygowani? Czy mielibyście ochotę na lekturę kryminału z takim opisem? :)





Za informacje oraz zdjęcia dziękuję autorowi.

4 komentarze:

  1. Ja również dziś na swoim blogu wspominałam o tej książce. Już niebawem będę ją czytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję, że nie słyszałam i siłą rzeczy, nie czytałam. ;) Nie wiem czy wystarczy mi czasu na tę lekturę, choć to kryminał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam i czekam n inne wpisy.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...