środa, 15 listopada 2017

Instrukcja obsługi... czytania książek Małeckiego i Woźniaka

W relacji z krakowskich Targów Książki a dokładniej z niedzieli, pisałam Wam o sekrecie... Podczas ogromnie sympatycznej rozmowy z Robertem Małeckim i Marcelem Woźniakiem dowiedziałam się czegoś... Na dodatek uzyskałam zgodę na podzielenie się tym z Wami... Choć przyznaję, miałam też myśl o tym, że panowie mnie... wkręcają :)
Ale nie...

To najprawdziwsza prawda, że posiadłam wiedzę - a dokładniej klucz - jak najlepiej czytać książki Woźniaka i Małeckiego...



Cykl 'Marek Bener'




Cykl 'Leon Brodzki'

I właśnie tak jak przedstawiłam powinniśmy je czytać, czyli najpierw dwa tomy Małeckiego a potem dwa tomy Woźniaka - podobno ma to ukryty sens :) Późnej należy przystąpić dopiero do lektury tomów trzecich, które jeszcze nie zostały wydane.

Oczywiście kolejność ta nie jest koniecznością. Autorzy nie spojlerują fabuł i jak najbardziej można skupić się na dowolnej serii, jednak chronologicznie wygląda to tak, że powieści Małeckiego toczą się w latach 2013 i 2016 a kilka dni później rozpoczyna się akcja powieści Woźniaka.


Ja czuję się przekonana i właśnie w takiej kolejności zamierzam czytać powyższe książki... A co Wy myślicie? Skorzystacie z rady czy jednak wybierzecie inną drogę czytania?

A kto już czytał te tytuły? Podzielcie się wrażeniami :)

12 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytam te książki właśnie w tej kolejności jaką przedstawiłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pana Małeckiego czytałam obie i szczerze polecam. Pan Woźniak jeszcze przede mną ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiorę się za nie wszystkie, za czas jakiś :) Dobrze, że polecasz :D

      Usuń
  3. Ja jeszcze tych autorów nie znam, ale kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też odbyłam podobną rozmowę z autorami :-) Książki jeszcze przede mną :-) Pozdrawiam Cię serdecznie, poznałyśmy się w kolejce do Magdy i Alka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jestem ciekawa czy ktoś jeszcze zrobił z tego użytek jak ja :)
      Kolejna kolejkowiczka się ujawniła - również pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Czytałam nieświadomie w tej właśnie kolejności :D Do przeczytania zostało mi jeszcze tylko "Mgnienie".

    Pozdrawiam!

    annrecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Sekret miał zgodę autorów, by zostać ujawniony :)

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...