poniedziałek, 3 kwietnia 2017

W marcu jak w garncu, czyli nowości wszelakie - stosikowo




Przełom 2016 i 2017 był czasem, gdy półka z egzemplarzami recenzyjnymi pozwoliła się wyczyścić z kurzu :) Miałam naprawdę piękny czas wyjścia na prostą. Ale że wydawnictwa dbają, byśmy mieli co czytać - a ja wielu tytułom i autorom oprzeć się nie mogę - to... liczba przybywających książek osiągnęła przerażającą ilość - ponad 20 sztuk. W normalnych okolicznościach to nic strasznego, ale przy wciąż chorym dziecku czas na czytanie maleje strasznie... Doszło do tego, że musiałam stworzyć listę z tytułami!


A oto co przybyło w marcu:



Stosik nr 1
Od prawej:

  1. "Kiedy pozostaje żal" - zakup własny na urodziny :) pierwszy tom serii autorki bardzo mi się podobał, drugi mi odradzano (może kiedyś...), więc kupiłam trzeci :)
  2. "Kobiety ciężkich obyczajów" - do recenzji od Autorki oraz Wyd. Pascal - zanim do niej dojdę muszę poznać dwa poprzednie tytuły serii... "Hormonia" za mną :)
  3. "Barwy pożądania" - druga część urodzinowego prezentu, tytuły tej autorki poleciła mi Sylwia
  4. "Cela 7" - do recenzji od Wyd. Sonia Draga / Młody Book oraz Book senso
  5. "Nigdy nie jesteś sama" - do recenzji od Wyd. Feeria - recenzja
  6. seria "Różany" - do recenzji od Wyd. Jak



Stosik nr 2
Od dołu:

  1. "Kropla zazdrości, morze miłości" - do recenzji od IV Strony
  2. "Epidemia" - do recenzji od Harper Collins - recenzja
  3. "Nie czas na zapomnienie" - do recenzji od Autorki 
  4. "Antykwariat spełnionych marzeń" - do recenzji od Między słowami




Stosik nr 3
Od góry:

  1. "Pozytywka" wynik wymianki z Agnesto
  2. "Taka jak Ty" - do recenzji od Filii
  3. "Zielarnia nad Sekwaną" - jw.
  4. X - do recenzji od Novae Res - nie mogę jeszcze ujawnić co to takiego :)



Stosik nr 4 - do  recenzji dla Pati od Wydawnictwa Adamada



I jeszcze na koniec pochwalę Wam się prezentem, który dostałam na urodzinki od magdalenardo. Tym nie było książkowo, ale zaskoczenie ogromne! Nigdy bym się nie domyśliła co Magda wymyśliła... :) Dzięki!

ręcznie robiona kartka oraz exlibris do książek

35 komentarzy:

  1. Bardzo chcę przeczytać Celę 7!Podziwiam Was za te stosy do recenzji, mnie to przeraża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie czasem też, jak stosy rosną a czasu mało... :)

      Usuń
  2. Ja własnie myślę o takiej pieczątce. Rewelacyjny pomysł, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizytówki mamy to widać pieczątki kolejnym krokiem :) Czekam na Twoją :)

      Usuń
  3. Ale piękny prezent! A stosik przecudowny. Zazdroszczę "Pozytywki" (po niej sięgaj szybko po "Karuzelę") i w sumie... wszystkich książek, jakie masz na półce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuś mam tyle recenzyjnych, że Pozytywka musi poczekać... A ona jest powiązana z Karuzelą?

      Usuń
  4. Mam 6 książek z Twoich stosów plus "Różany" w innym wydaniu (: "Antykwariat..." mam w planach (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka mam 5, spojrzałam na nazwisko autora, a nie na tytuł książki i nawet nie wiesz, jak bardzo Ci zazdroszczę, że już masz "Zielarnię..." :D

      Usuń
    2. Dziś skończę Drogę..., potem Cw a potem raczej Cela, ale Zielarnia lada chwila :)
      Nie zazdrość tylko wpadnij na noc, rano wrócisz do domu ze znajomością Zielarni hihi

      Usuń
    3. Jak wiesz ode mnie pendolino nie jeździ, więc nie ma takiej opcji, żebym do rana zajechała do Krakowa i z powrotem :D

      Usuń
    4. To prześpisz się ze mną :) a potem wrócisz...

      Usuń
  5. Piękne stosiki. Wspaniały pomysł na pieczątkę jako prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacne stosy! Ja to bym w pierwszej kolejności sięgnęła po Fabisińską i Gąsiorowską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacne, zacne tylko czasu w pakiecie nie oferują... Mówisz?? Tylko wiesz, ja mam listę... ech...

      Usuń
  7. Cudny prezencior :) I dużo książkowego dobra :) U mnie też sporo się pojawiło, ale jakoś nie umiem pisać podsumowań, wcześniej czy później wszystko znajdzie się w recenzjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same cudności w marcu :)
      A ja uwielbiam podsumowania u siebie i innych :) Zatrudnij podsumowacza :P

      Usuń
  8. Wspaniały prezent. Ręcznie wykonywane kartki naprawdę potrafię docenić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do robienia nie mam zdolności ani smykałki ale dostawać lubię :)

      Usuń
  9. Zazdroszczę stosiku i czekam na wszystkie recenzje!
    Bardzo chciałabym przeczytać "Cela 7", ale zobaczy się, jak to będzie :)
    Pozdrawiam,
    Książkowy zakątek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, będą ale powolutku :) Zapraszam w kwietniu i maju, będzie się dużo działo recenzyjnie :)

      Usuń
  10. Najbardziej zazdroszczę tej "Celi 7", świetne stosiki, mnóstwo ciekawych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cela już niebawem będzie czytana, jestem ogromnie ciekawa zawartości

      Usuń
  11. Wooow... same cudowności. :D "Kobiety ciężkich obyczajów" to świetna pozycja i możesz czytać ją śmiało bez znajomości poprzednich części. Na "Antykwariat spełnionych marzeń" czekam już niecierpliwie. Dziś dostałam wiadomość, że ją dostanę i jestem przeszczęśliwa. :D "Taka jak Ty" kupiłam i marzy mi się jeszcze "Zielarnia nad Sekwaną". Dodatkowo szczególnie intryguje "Cela 7". Dużo o niej ostatnio słyszę. Czekam na kolejne recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak wolę po kolei, bo nie lubię czytać o bohaterach teraz a potem wracać do wstecznych tomów...
      Czyli znów mamy sporo wspólnego :D

      Usuń
  12. Ciekawa jestem czy ta ukryta książka to "Wszystko wina kota"...

    Myślałam, że dostaniesz więcej książek, a tu tylko prezenty od siebie samej :p
    Z drugiej strony, przy takiej ilości książek w stosiku nie ma co narzekać :)

    P.S. Też mam Pozytywkę, to może umówimy się na ten sam termin czytania? Nie koniecznie w kwietniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak, może nie...
      Jeden prezent jeszcze przybędzie, jak zostanie wydany :) A poza tym... nikt nie daje mi prezentów.
      Dokładnie, bo reasumując to przecież sporo tych "prezentów" :)

      Co do Pozytywki to jeszcze poczekajmy aż się odkopię i wtedy się umówimy, ok?

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...