środa, 29 sierpnia 2012

Kolejna radość książkowa

Takie awiza to ja lubię :) Pani na poczcie zapytała jakiej koperty szukać, odparłam że nie wiem, ale... że najbardziej prawdopodobny to format książkowy :) Miałam rację. Ledwie z córcią przekroczyłyśmy próg a już rozrywałam kopertę a w środku...



oczekiwana z niecierpliwością wygrana w konkursie na blogu diunam.  Oprócz książki jest też dedykacja z autografem, czyli to co uwielbiam równie bardzo jak same książki.

Konkurs organizowała p. Bogna Ziembicka i Wydawnictwo Otwarte. Zdobyłam tam ierwsze miejsce w kategorii "najbardziej optymistyczne".
Moja praca i komentarz autorki "Droga do Różan" oraz "Wiosna w Różanach" dostępna TUTAJ


Raz jeszcze serdecznie dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...