piątek, 15 października 2021

24 Międzynarodowe Targi Książki - Kraków 2021 - piątek

 
 

15.10.2021
Dzień drugi - piątek

To najkrótszy w tym roku dla mnie dzień targowy. Gmach Expo zobaczyłyśmy dopiero około 14:30. Większość osób mijałyśmy wychodzących lub idących już ulicą Galicyjską, miejsca na parkingu były, kolejek przy wejściu brak.


 

Dziś sfotografowałam wystawki kilku innych wydawnictw niż wczoraj :)


Wydawnictwo Kobiece z przedpremierową "Uwikłaną"!


Wydawnictwo Adamada z wieloma nowymi pozycjami dla najmłodszych :) Jest nowa książeczka z Wilkiem - wersja świąteczna! (to ta największa formatowo)



 
 
Obie z córką spotkałyśmy się z autorkami, których książki znam, ale chętnie poznam kolejne tytuły :)
Z Kasią Magierą - kupiłam sobie "Długie cienie" drugi tom Cyklu lubomierskiego, pierwszy był świetny!



I z Joanną Tekieli - jej najnowsze książki, czyli "Schronisko w Podgórowie" ani "Moc krwi" jeszcze do mnie nie dotarły, zatem zabrałam do podpisu "Szepty pienińskich ścieżek" :) Podpytałam też Asię, kiedy kolejna książka - już wiem i nie mogę się doczekać :)




"Utarg" z dziś - rozmowy z wydawcami - jak zawsze miło jest poznać na żywo tych, z którymi zwykle tylko piszemy albo powrócić do tych, których już znamy i lubimy :)

Tak namacalnie: o "Długich cieniach" już pisałam; "Świąteczny rejs" - zakup na stoisku Tezeusza za 7zł, zaś "Willa..." oraz "Lato..." obie autorstwa Danuty Korolewicz kupiłam po 5zł sztuka na stoisku Wydawnictwa Lucky :) Czytałam już w tym roku "Rejs po miłość" tej autorki a podobno  te tytuły są jeszcze lesze :)


To był mój targowy piątek. Jutro czekają kolejne wrażenia, spotkania a wieczorem dla Was relacja :)

8 komentarzy:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...