czwartek, 15 października 2020

Już niebawem premiera "Dziewczyny z czerwonym warkoczem" K. Bartłomiejczyk

Kopciuszek czy femme fatale? Jaką tajemnicę skrywa dziewczyna z czerwonym warkoczem?
 
Kiedy Janka Sokół otwiera stary kufer, należący niegdyś do jej prababki Marcjanny, nie wie jeszcze, że zapoczątkuje tym serię niezwykłych zdarzeń. Nagle ta twardo stąpająca po ziemi dziewczyna staje w obliczu niewyjaśnionych zjawisk i musi zmierzyć się z przeszłością, a przede wszystkim z samą sobą. To, co jeszcze wczoraj było pewne, dziś dla Janki już takie nie jest... Niełatwo jest dociec prawdy, gdy rodzina ma sekrety. Trudno też ocenić, kto naprawdę kocha, a kto tylko wykorzystuje dla własnych celów.



Kiedy przeczytałam ten opis poczułam, że "Dziewczyna z czerwonym warkoczem" Krystyny Bartłomiejczyk to lektura dla mnie, intrygujący jest :)

Was również zainteresował?
 
Premiera tej powieści obyczajowej z tajemnicą w tle już 19 października w Wydawnictwie Prozami. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze poczuł te ciarki i będziemy mieli okazję porównać wrażenia :)

2 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...