niedziela, 2 sierpnia 2020

Jakość ponad ilość, czyli stosikowo lipca



Jak wiadomo jakość jest ważniejsza niż ilość - zatem każda książka, która przybyła do mnie w lipcu ogromnie mnie cieszy! :)
Postaram się przeczytać je w sierpniu, trzymajcie kciuki! :)


Wam również życzę zaczytanego sierpnia!






"Pensjonat Samotnych Serc" od Wydawnictwa Filia :)




"Zatrute serca" od Wydawnictwa WasPos, mój patronat - recenzja






Cała seria Alicji Sinickiej od Wydawnictwa Kobiecego :)




Panowie z Wydawnictwa Filia na przełamanie kobiecej twórczości :)



A to już zestaw od HarperCollins Polska - Kavę bardzo lubię, Gerritsen nie miałam jeszcze okazji czytać - zobaczymy jak uda się nasze zapoznawcze spotkanie... Knyżewskiej też nie znam.




Od Burda Książki - wznowienie serii Łatwopalni Agnieszki Lingas-Łoniewskiej - pisałam już o tym na IG - pierwszy tom przeczytałam parę lat temu i... nie sięgnęłam po dalsze, teraz już nie popełnię tego błędu. Niewiele pamiętam z lektury :( Mam dwa tomy, w sierpniu zostanie wydany 3, do dzieła ejotku! :)




I totalnym rzutem na taśmę, tuż przed wyjazdem 31.07 - "Sekret wyspy" od Wydawnictwa Filia





Czytaliście coś z mojego stosikowa? Macie ochotę na jakiś tytuł? A może umknęła mi jakaś premiera?


Czekam na Wasze komentarze :)


10 komentarzy:

  1. Znam tylko twórczość Lingas-Łoniewskiej. A seria z błękitnymi oczyma intryguje. Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne książki, Ejotku. Bardzo podobała mi się trylogia Agnieszki i dość fajna była Oczy wilka, która kiedyś kupiłam na Targach w Krakowie. Miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące lektury. Czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście na pierwszym planie stawiam nasz wspólny patronat. A ponadto, prawie wszystkie książki mogłabym przygarnąć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Gerritsen sama jeszcze nie poznałam, choć się przymierzem. Z tego co słyszałam od jej zagorzałych fanów pisze bardzo nierówno, zależy na co się trafi. Generalnie ponoć lepsza w thrillerach jest niż w obyczajowo-romanowych książkach. :) Ciekawa jestem twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa Twoich wrażeń o książce Tess G. Pensjonat mnie zaciekawił i nowa książka Kieresa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik! Jestem ciekawa "Córki nazisty". :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam "Pensjonat Samotnych Serc", "Kilka slów o miłości" i "Sekret wyspy" oraz pierwsze wydanie serii "Łatwopalni" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Pensjonat samotnych serc" przeczytany i zrecenzowany. Naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...