środa, 9 sierpnia 2017

Od nabywania książek urlopu nie ma - stosikowo

Lipiec był miesiącem najpierw zabieganym przed urlopem, potem na urlopie masa atrakcji... Książki wzięłam, ale przeczytałam niewiele...  Ale o tym w podsumowaniu lipca.

Za to stosiki w lipcu - obrodziły :) Same cudowności!







Stosik nr 1 - wakacyjne zapasy z Adamady dla Patrycji - recenzje niebawem




Stosik nr 2  - przedurlopowy


jagodowe Jagodno :)
















Od dołu:
  1.  "To, co nas dzieli" - do recenzji od HarperCollins - recenzja
  2. "Trzecia" - do recenzji od Znak literanova
  3. "Rzymskie odcienie miłości" - niespodziewana przesyłka od IV Strony
  4. Trzy tomy Jagodna do recenzji od IV Strony
  5. "Prawdziwa miłość" - ostatni tom serii do recenzji od Edipresse - recenzja




Potrójny stosik  rozkładowy, czyli zakupy wraz z córą w namiotach Taniej Książki podczas urlopu

Jak widać, wyszłam na tym interesie nieco gorzej niż córa :P   Tylko 3 książki dla mnie...



A to już zakup dla podniebienia, uwielbiam śniadania na słodko i miody zakupione kiedy przejeżdżaliśmy przez Bory Tucholskie mają mi zapewnić pyszne posiłki :)



A to już pozostałe pamiątki przywiezione z wakacji - moje i córy :) Zakładki do książek - obowiązkowe!



Stosik pourlopowy
Od dołu:
  1. "Popiół za popiół" - do recenzji od Feerii
  2. "Francuski klejnot" - do recenzji od Naszej Księgarni
  3. "Wzgórze Niezapominajek" - do recenzji od Harper Collins - recenzja
  4. "Bez uczuć" - finalny egzemplarz od Wyd. Otwartego - recenzja

Za wszystkie egzemplarze recenzyjne pięknie dziękuję! :) To ogromnie miło spędzany czas


Jakie tytuły przybyły do Was w lipcu? Co czytaliście? Co polecacie? A na co macie ochotę widząc moje stosiki?

9 komentarzy:

  1. Czekam na Twoje wrażenia z Jagodna!:D Ja dzisiaj skończyłam "Prawdziwą miłość" i zaczynam V tom Jagodna (: Pamiątki świetne, zwłaszcza szkatułka dla młodej damy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja Jagodna się pisze :) Ale kończymy pokój Pati i nijak nie mam czasu dokończyć...
      A jak wrażenia z Prawdziwej miłości?
      Szkatułka to było must have :D

      Usuń
  2. Chętnie skusiłaby się na miodzik i "Wzgórze niezapominajek".

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, więc tym chętniej poznam Twoje wrażenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żurawinowy? Wow! Bardzo chętnie podkradłabym CI "To, co nas dzieli", nie mogę się doczekać, aż będę miała okazje poznać tę powieść.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...