sobota, 19 stycznia 2013

Wyróżnienie Versatile Blogger

W ciągu ostatnich kilku dni spotkało mnie podwójne wyróżnienie. Mój blog został nominowany do Versatile Blogger przez: Leanika oraz Patka - dziękuję Wam dziewczyny :)


Zasady:

Każdy nominowany bloger powinien:
  • podziękować nominującemu u niego na blogu
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

Zatem zgodnie z zasadami...

Fakty z życia Ejotka:
  1. Moje imię pochodzi od ukochanej Balzack'a
  2. Kocham wyszukiwanie literówek - wszędzie: w tv, w prasie, na billboardach, w książkach...
  3. W podstawówce należałam do chóru szkolnego... jako grająca na syntezatorze :)
  4. Barszcz czerwony to coś, co mogę jeść przez cały tydzień i mi się nie znudzi... uwielbiam! najchętniej z uszkami
  5. W latach "szczenięcych" uwielbiałam Kelly Family :D
  6. Nie mam zdolności do języków obcych :( Niestety
  7. Lubię wiosnę, bo wiem że potem będzie lato :)


Jako, że sporo osób już w Versatile Blogger udział wzięło, nie nominuję nikogo. Każdy kto tu zajrzy, a będzie miał ochotę - serdecznie zapraszam do zabawy :)

14 komentarzy:

  1. A ja byłam w ekipie "Backstreet Boys", nie lubiliśmy tych, co lubią Kelly Family, oj, były małe wojny ;) Bezsensowne, ale tak było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie kojarzę żadnej wojny z fanami BB, widać w moich stronach nie było z tego tytułu starć :)

      Usuń
    2. To miałaś spokojniejszą młodość... ;))) Żartuję. Ale jak teraz o tym pomyślę, to naprawdę dziwne, jakie miałam priorytety w wieku 14 lat... ;)

      Usuń
    3. hihi :P
      każdy z nas miał wtedy inne ważne rzeczy w życiu niż w tym doroślejszym życiu

      Usuń
  2. A wiesz? Też mam manię wyszukiwania literówek... Czasem dobijam tym innych, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie jestem jedyną maniaczką :)
      też dobijam tym wszystkich... twierdzą zawsze, że się czepiam

      Usuń
  3. 2 i 4 zgadza się i w moim przypadku.
    Kelly Family też słuchałam, ale później bardziej na topie zrobiło się Spice Girls. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Spice Girls też słuchałam... do tej pory kołaczą mi się po głowie urywki tekstów... czemu człowiek tak szybko nie zapamiętuje przydatnych rzeczy...?
    kolejna "maniaczka" literówek :) fajnie założę Klub :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci bardzo za umilacze, naprawdę nie trzeba było.

    Wiesz chyba wcześniej mnie tu nie było, teraz zapisuje adres i będę śledzić Twój blog, nie ma tego złego....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj u mnie zatem :)
    nie trzeba, ale milej jest :)
    cieszę się, że będziesz zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...