środa, 3 kwietnia 2024

Podsumowanie mojego czytelnictwa - luty i marzec 2024

 
3.04.2024
 
Lutego oczywiście nie podsumowałam, ale dzisiaj nadrabiam zaległości. Jestem chyba w takim cyklonie życiowym, że zupełnie nie mogę powrócić na dawne, poukładane i regularne tory życiowe.

Zapraszam na podsumowanie dwóch miesięcy.



LUTY
Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  13
Liczba stron: 4340
E-booki / Audiobooki: 11
 
Co w przeliczeniu na dni daje 150 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2024: 31
Liczba stron przeczytanych w 2024: 10 486

W tym E-booki / Audiobooki w 2024: 28



W ramach wyzwań:
Abecadło z pieca spadło (pierwsza litera J) - 12
Pod hasłem - 2
52 książki - 13
 
 
Przeczytałam w lutym:
 
"Kiedy spada gwiazda" Anna Purowska
"Romans nad Jeziorem Como" Edyta Folwarska
"Dziewczyna ze słonecznikiem" Aleksandra Rak
"Gwiazdeczka" Aleksandra Rak
"Najdalszy zakątek miłości" Agnieszka Graj
"Kara" Sara Antczak
"Otwórz się na miłość" Natalia Sońska
"Osiemnastka" Dorota Glica
"Żony mundurowych" Magdalena Majcher
"Doktórka od familoków" Magdalena Majcher
"Miłość w promocji" Jacek Getner
"Pomoc domowa" Freida McFadden
"Geneza zła" Max Czornyj 


 
 
MARZEC
Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  20
Liczba stron: 7 046
E-booki / Audiobooki: 20
 
Co w przeliczeniu na dni daje 227 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2024: 51
Liczba stron przeczytanych w 2024: 17 532

W tym E-booki / Audiobooki w 2024: 48



W ramach wyzwań:
Abecadło z pieca spadło (pierwsza litera P) - 14
Pod hasłem - 6
52 książki - 20
 
 
Przeczytałam w marcu:
 
"Już mnie nie oszukasz" Harlan Coben
"Sztuczny miód" Sabina Waszut
"Tam, gdzie jesteś" Tomasz Betcher
"Zanim cię zapomnę" Głogowska & Troszczyńska
"Gniew halnego" Maria Gąsienica-Zawadzka
"Niewypowiedziane" Jess Lourney
"Księgarenka na Miłosnej" Paulina Molicka
"Dom obok" Klaudia Muniak
"Cukiernica z fotografii" Karolina Wilczyńska
"Nie czekaj już dłużej" Gargaś & Alina Adamowicz
"Tylko w duecie" Magdalena Kozakowska
"Wody czerwone" Agata Kunderman
"Armin" Agnieszka Lingas-Łoniewska
"Zło kryje się w mroku" Charles Donlea
"Znajdę cię, córeczko" Dorota Glica
"Dwadzieścia" Sam Holland
"Strefa tajemnic" Joanna Tekieli
"Żony z Forest Hill" Sonia Rosa
"Dom w malinowym chruśniaku" Halina Kowalczuk
"Zakątek nadziei" Paulina Kozłowska
 

1 komentarz:

  1. Bardzo wiele ciekawych tytułów udało Ci się poznać. Gratuluję wyników czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...