sobota, 20 kwietnia 2024

"Sylwetka doskonała" - powrót po latach Rafała Lewandowskiego - zapowiedź patronatu


Znacie twórczość Rafała Lewandowskiego? Ja znam, recenzowałam kilka tytułów, które możecie znaleźć TUTAJ
Z radością przyjęłam wiadomość, że po latach pojawi się nowy, dziewiąty już tytuł w dorobku autora.
 
Będzie to kryminał "Sylwetka doskonała" - premiera już 15 maja 2024! Ejotkowe postrzeganie świata objęło książkę patronatem medialnym. 

OPIS:
Uwielbiana przez klientki instruktorka fitness zostaje zamordowana. Ktoś udusił ją gumą do ćwiczeń. Z opowiadań jej bliskich wyłania się obraz kobiety idealnej: pięknej, mądrej, pracowitej, kochającej żony i wspaniałej córki. Dlaczego ktoś chciałby zabić kogoś takiego? Czy to możliwe, by zginęła jedynie dlatego, że była zbyt idealna?
Sylwetka doskonała to nie tylko kryminał, to także powieść o akceptacji, o tym, jak wszyscy jej potrzebujemy i jak daleko jesteśmy w stanie się posunąć, żeby ją uzyskać.
 
Podrzucam Wam link do przedsprzedaży, która wystartowała już na stronie autora: LINK
Przy zamówieniu 3 egzemplarzy (lub więcej) wysyłka gratis.
 
 
Do wyboru jest książka drukowana i e-book, możecie również pobrać darmowy fragment




1 komentarz:

  1. Nie znam powieści tego autora. Okładka bardzo ciekawa. Sala gimnastyczna i kryminał może być ciekawie

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...