niedziela, 7 stycznia 2024

MEGA podsumowanie roku, czyli Pod hasłem 2022 (!)


W roku 2023 niewiele działo się na moim blogu z uwagi na życiowe zawirowania. 
Teraz kiedy czeka mnie coś, czego mega się boję chciałabym trochę nadrobić te zaległości, bo nie mogłabym inaczej.

Zacznę od wyzwań, które dawno się skończyły a nie robiłam podsumowań i nie nagrodziłam nikogo.Ale u mnie nic nie ginie :)
 
Zacznę zatem od podsumowania Pod hasłem za rok 2022 
 
Ale zanim do niego przejdę dwie ważne sprawy!
1. Bardzo proszę aby każdy kto brał/bierze udział w moich różnych wyzwaniach napisał mi czy jest szansa, by wziął na siebie koszt wysyłki książki - mogę wystawić wtedy na olx za minimalną kwotę (ostatnio było to chyba 1,50zł) i wtedy wysyłka np. paczkomat In post jest znacznie tańsza niż przez aplikację 
2. A dlaczego o to pytam, ponieważ w tym poście nie znajdziecie losowań. Umieszczę je wszystkie w jednym poście, odrębnym, a zbiorczym wszystkich podsumowań wyzwań. Jednak chciałabym, by to było coś wyjątkowego, tylko właśnie trzymają mnie te koszty...

 
 
 
Oto jak przebiegała 10 edycja!
 
 



Oto jak wyglądało czytanie w poszczególnych miesiącach:


Styczeń
uczestnicy - 20
liczba przeczytanych książek - 94
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77
 
Luty
uczestnicy - 19
liczba przeczytanych książek - 78
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77


Marzec
uczestnicy - 15
liczba przeczytanych książek - 53
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Iwona

Kwiecień
uczestnicy - 16
liczba przeczytanych książek - 59
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Maj
uczestnicy - 13
liczba przeczytanych książek - 51
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Czerwiec
uczestnicy - 14
liczba przeczytanych książek -  82
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Lipiec
uczestnicy - 15
liczba przeczytanych książek - 72
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77, Iwona

Sierpień
uczestnicy - 12
liczba przeczytanych książek - 47
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Wrzesień
uczestnicy -  14
liczba przeczytanych książek - 63
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Październik
uczestnicy - 13
liczba przeczytanych książek -  50
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bożena

Listopad
uczestnicy - 14
liczba przeczytanych książek - 67
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

Grudzień
uczestnicy - 16
liczba przeczytanych książek -  72
lider miesiąca w liczbie przeczytanych - Bociankowa77

GRATULUJĘ!!!


Najwięcej książek przeczytaliśmy w styczniu, zaś najmniej w sierpniu.

W sumie w 2022 roku przeczytaliśmy 788 książek!!! i to jest niestety mniej niż w roku ubiegłym! Ale nadal mega świetny wynik! Zawyżamy średnią krajową :)


W 2022 roku w wyzwaniu wzięło udział 20 osób, czyli o 4 więcej niż w roku 2021. 
W każdym miesiącu było to od 12 do 20 uczestników. Dostrzegłam delikatne pozytywne poruszenie w stosunku do roku 2021


A oto osoby, które wywiązały się w 100% z czytania według haseł w roku 2022, czyli wzięły udział w każdym miesiącu - 10 osób!:

Aine
Bociankowa77
Bożena T.
ejotek
Iwona
kolorowa.ewelina 
Maria Kasperczak
Monika W.
monweg 
pasjonatka książek

 
Ogromnie gratuluję !!! W porównaniu do ubiegłorocznego zestawienia dopisałam 2 osoby! :)



 
Nasze wyniki liczbowe w Pod hasłem - indywidualnie - najlepsze 10 miejsc - najpierw same książki, bez punktów bonusowych: 
 
Bociankowa77 - 145
Iwona - 96
Bożena T. - 89
kolorowa.ewelina - 68
pasjonatka książek - 68
ejotek - 56
Maria K. - 43
Monika W. - 40
monweg - 35
Paulina S. - 32
Sylwia - 30

Tak się przedstawia zestawienie wg stricte liczby przeczytanych książek.
 
Teraz dodam punkty bonusowe i podium pozostaje niezmienne :
Bociankowa77 - 145 + 6 = 151
Iwona - 96 + 2 = 98
Bożena T. - 89 + 0 = 89


Oczywiście każdy może powrócić do moich miesięcznych podsumowań i policzyć swoje punkty, sprawdzałam kilka razy, ale nikt nie jest nieomylny.


BRAWO!
 


A teraz jeszcze informacja o tym, komu zabrakło do 100% bardzo mało

Za 11 miesięcy czytania wg haseł w 2022 brawa dla Pauliny, która poległa tylko w marcu!



 . . . . . . . . .

Mam nadzieję, że żadnej gafy nie popełniłam. Jeśli zauważycie błąd proszę o informację.


Dziękuję Wam za uwagę, za udział i ogromnie przepraszam, że kazałam Wam tak długo czekać...

6 komentarzy:

  1. Dla mnie spoko opcja z przesyłką olx

    OdpowiedzUsuń
  2. OLX teraz ma chyba już inną cenę. Na mnie zawsze możesz liczyć. Jak będzie trzeba to wyłożę też za inną osobę :)
    Wyniki u Ciebie powalają. Czasem chciałabym żeby u mnie w wyzwaniu też były podobne. No i Bociankowa jest nie do pokonania. Może i do mnie się przyłączy. Przydałaby się taka uczestniczka, która dodałaby "pary" i bodźca do działania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oczywiście wyrażam zgodę na pokrycie kosztów wysyłki w przypadku wygranej, choć nie orientuję się w tych przez olx

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście pokryję koszty wysyłki

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...