poniedziałek, 4 kwietnia 2016

"Cześć, co słychać?" Magdy Witkiewicz - zapowiedź


Uwielbiana przeze mnie autorka wydaje w kwietniu kolejną książkę!





Oficjalnie:

Dziś wiem i widzę już nieco więcej. Nauczyłam się patrzeć, ale umiem też przymykać oczy. Ze strachu, że popełnię błąd.
Jestem taka jak inne, to wiem na pewno. Matki, żony i kochanki. Kobiety w połowie życia. Mądrzejsze niż 20 lat temu, ale za to z bagażem doświadczeń.
Pełne głęboko skrywanych tajemnic, o które nikt nas nie podejrzewa.

Czasem tęsknię za czymś, czego nie potrafię nazwać, uśmiecham się do ludzi, chociaż w sercu mam bałagan. Może coś tracę, zyskując spokój.
Bardzo dbam, by nie padły słowa, których nie można wymazać.
Nigdy jednak nie przyszło mi do głowy, jak niebezpieczne może być: „Cześć, co słychać”…



 Po książki Magdy W. sięgam w ciemno. Jeszcze się nie zawiodłam. Autorka dokładnie trafia w mój gust i dopieszcza kolejnymi powieściami. Jej twórczość zawiera wszystko to, czego pragnę w literaturze.

Dlatego z ogromną radością przyjmę w swe dłonie kolejne jej literackie "dziecko".
Kto - podobnie jak ja - nie może doczekać się na TEN moment? Już 27 kwietnia premiera!

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nawet nie pomyślałam, że może być inaczej :)

      Usuń
  2. Ja biorę udział w Book Tourze z tą książką i sie nie mogę doczekać!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na swój egzemplarz, ale biorę zawsze w ciemno :)

      Usuń
  3. Aaaaa, muszę ją kiedyś przeczytać! W sumie to jak najszybciej gdy już będzie na rynku ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się jeszcze nie zawiodłam na książce autorki:) Dlatego na pewno przeczytam i tę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz takie samo zdanie :) Zatem już wkrótce ruszymy do czytania!

      Usuń
  5. Ja nie mogę się doczekać bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O autorce czytałam wiele pozytywnych komentarzy i czuję, że nie zawiodę się na jej twórczości. Tę książkę przeczytam z przyjemnością. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to bardzo pozytywna autorka :) Jeśli jeszcze nie znasz jej twórczości i polecam sięgnąć :)

      Usuń
  7. Nie mogę doczekać się tej powieści! :)

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...