niedziela, 11 sierpnia 2024

Podsumowanie mojego czytelnictwa - lipiec 2024

 
11.08.2024
Jedenasty dzień sierpnia a ja publikuję podsumowanie lipca - jestem z siebie dumna :)
 
Sporo książek udało się poznać, znacie te tytuły?
 




 
LIPIEC
Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  22
Liczba stron: 7 336
E-booki / Audiobooki: 20
 
Co w przeliczeniu na dni daje 237 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2024: 127
Liczba stron przeczytanych w 2024: 44 524

W tym E-booki / Audiobooki w 2024: 116



W ramach wyzwań:
Abecadło z pieca spadło (pierwsza litera S) - 20
Pod hasłem - 6
52 książki - 22
 
 
Przeczytałam w lipcu:
 
"Maja i gabinet duchów" Agnieszka Krawczyk
"Paragraf na miłość" Natalia Sońska
"Jedno z nas nie żyje" Jeneva Rose
"Nic nie mów" Tomasz Kieres
"Sadie" Ewa Bassa-Rudnicka
"A Ty będziesz dumna" Monika Sygo
"Czułe poranki, bezsenne noce" Agnieszka Zakrzewska
"Kochanek z piekła rodem" Melisa Bel
"Kim jesteś?" Paweł Leśniak
"Pustać" Agata Zamarska
"Willa pod Czarnym Tulipanem" Danuta Korolewicz
"Dom na Riwierze" Natasha Lester
"Morderstwo w Miłowie" Alicja Minicka
"Niespodzianki losu" Krystyna Mirek
"Czarcie lustro" Magdalena Zimniak
"Sen na pogodne dni" Anna H. Niemczynow
"Do trzech razy śmierć" Jenny Blackhurst
"Noc kłamstw" Izabela Janiszewska
"Co się wydarzyło w Madison County" R.J. Walter
"Najlepsze przed Tobą" Latosik & Żukowicz
"Cienie dawnych grzechów" Śmielak & Gorzka
"Należy do mnie" Anna H. Niemczynow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...