piątek, 5 lipca 2024

Podsumowanie mojego czytelnictwa - czerwiec 2024

 
 
05.07.2024
Poprzednim razem było opóźnienie, zatem tym razem mocno pilnowałam, by podsumowanie czerwca pojawiło się na początku lipca. Udało się!

Dajcie znać czy znacie tytuły, które poznałam
 
 




CZERWIEC
Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  17
Liczba stron: 6 278
E-booki / Audiobooki: 15
 
Co w przeliczeniu na dni daje 209 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2024: 105
Liczba stron przeczytanych w 2024: 37 188

W tym E-booki / Audiobooki w 2024: 96



W ramach wyzwań:
Abecadło z pieca spadło (pierwsza litera T) - 16
Pod hasłem - 2
52 książki - 17
 
 
Przeczytałam w czerwcu:
 
"Wiatrołomy" Robert Małecki
"Urwisko" Robert Małecki
Zapadlina" Robert Małecki
"Skaza" Robert Małecki
"Utraceni" Marcel Moss
"Słodki smak marzeń" Aneta Krasińska
"Ktoś kogo znałam" Paige Toon
"As" Dagmara Andryka
"Morderstwo na plebanii" Agatha Christie
"Festiwal lodowych serc" Agata Przybyłek
"Zła krew" Maciej Rożen
"Zdradzona" Magdalena Krauze
"Głośniej" Anna Górna
"Córeczka" Liliana Fabisińska
"Fala" Maria Krasowska
"Syzyfowe prace" Stefan Żeromski
"Dom na skraju" Kasia Bulicz-Kasprzak




2 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...