wtorek, 4 czerwca 2024

Podsumowanie mojego czytelnictwa - kwiecień i maj 2024

 
04.06.2024
 
I znów nie zamieściłam podsumowania kwietnia.... A tu już maj za nami...
W maju pobiłam istny rekord, ale książki były tak świetne, że nie mogłam się oderwać! Ciekawa jestem ogromnie, czy znacie tytuły z mojej listy

Zapraszam na podsumowanie dwóch miesięcy.

 
 

KWIECIEŃ
Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  16
Liczba stron: 5 656
E-booki / Audiobooki: 13
 
Co w przeliczeniu na dni daje 188 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2024: 67
Liczba stron przeczytanych w 2024: 23 188

W tym E-booki / Audiobooki w 2024: 61



W ramach wyzwań:
Abecadło z pieca spadło (pierwsza litera W) - 14
Pod hasłem - 11
52 książki - 16
 
 
Przeczytałam w kwietniu:
 
"Dom bez wspomnień" Donato Carrisi
"Słodko-gorzkie sekrety" Agnieszka Zakrzewska
"Zanim odejdziesz" Klaudia Bianek
"Jedna kropla deszczu" Joanna Szarańska
"Pomruk" Michał Śmielak
"Incydent" Piotr Borlik
"W gąszczu kłamstw" Kate Alice Marshall
"Jeden dzień" David Nicholls
"...." Krzysztof Koziołek - nie mogę jeszcze zdradzić tytułu
"Pozwól mi wrócić" B.A. Paris
"Na zboczu góry" Ewa Bauer
"Pokuta" Anna Kańtoch
"Przychodzę nie w porę" Ewelina Dyda
"Herbaciarnia pod Jaśminem" Aleksandra Rak
"Obca kobieta" Magdalena Majcher
"Sztorm" Daria Kaszubowska



MAJ
Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  21
Liczba stron: 7 722
E-booki / Audiobooki: 20
 
Co w przeliczeniu na dni daje 249 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2024: 88
Liczba stron przeczytanych w 2024: 30 910

W tym E-booki / Audiobooki w 2024: 81



W ramach wyzwań:
Abecadło z pieca spadło (pierwsza litera D) - 20
Pod hasłem - 9
52 książki - 21
 
 
Przeczytałam w maju:
 
"Na dwoje babka wróżyła" Renata Kosin
"Idealna opiekunka" Phoebe Morgan
"Maminsynek" Natasza Socha
"Splątanie" Igor Brejdygant
"Sylwetka doskonała" Rafał Lewandowski
"Taka piękna śmierć" Magdalena Majcher
"Pokój" Emma Donoghue
"Kamienica Schopenhauerów" Anna Sakowicz
"Szepty dzieciństwa" Anna Sakowicz
"Żar" Weronika Mathia
"Kim jesteś?" Katarzyna Wolwowicz
"Ukryci" Marek Stelar
"Manipulacja" Kate Gibson
"Siostry" Daisy Johnson
"Szkielet" Janusz Mika
"Klinika śmierci" Harlan Coben
"Morderstwo w zaułku" Agatha Christie
"Trzynaś13" Steve Cavanagh
"Gleba" Michał Śmielak
"Pomoc domowa. Sekret" Freida McFadden
"Jaśminowe babeczki" Aleksandra Rak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...