poniedziałek, 5 lutego 2024

Podsumowanie mojego czytelnictwa - styczeń 2024

 
 
5.02.2024
To chyba dobry czas na podsumowanie stycznia :)

Czytelniczo działo się dużo, sporo tytułów było świetnych, wciągających i chyba stąd wyniki. A jak minął Wasz styczeń?




Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  18
Liczba stron: 6 146
E-booki / Audiobooki: 17
 
Co w przeliczeniu na dni daje 198 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2024: 18
Liczba stron przeczytanych w 2024: 6 146

W tym E-booki / Audiobooki w 2024: 17



W ramach wyzwań:
Abecadło z pieca spadło (pierwsza litera B) - 12
Pod hasłem - 2
52 książki - 18
 
 
Przeczytałam w styczniu:
 
"Aptekarka" Magda Skubisz
"Wybaczam Ci" Adriana Rak
"Flowers" Krystyna Mirek
"Zielona gwiazdka" Krystyna Mirek
"Po tamtej stronie lasu" Anna Bichalska
"Ogród Anastazji" Anna Bichalska
"Czas na nową miłość" Kinga Gąska
"Wybory serca" Agnieszka Krawczyk
"Spadek" Kasia Bulicz-Kasprzak
"Dwunasty" Aldona Reich
"Friend" Monika Dąbrowska
"Smog" Paweł Fleszar
"Spragnieni by żyć" Anna Szafrańska
"Wykluczona" Katarzyna Wolwowicz
"Szczęście na wagę" Agnieszka Olejnik
"Brakujące ogniwo" Małgorzata Matwij
"Król" Dagmara Andryka
"Miłość po sąsiedzku" Belle Aurora

Oczywiście żadna opinia/recenzja nie powstała, ale mimo że bardzo chcę, wciąż wiatr wieje mi w twarz i dzieją się rzeczy, które nie pozwalają na skupienie...

1 komentarz:

  1. How did you find the overall reading experience, and do you have any standout favorites from the month?

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...