sobota, 2 września 2023

Podsumowanie mojego czytelnictwa - sierpień 2023

 

Sierpień był miesiącem czytelniczo bardzo dobrym, kilkanaście książek, znaczna większość to były literackie uczty.


A jak było u Was?
 
 
 
 
 
 

Liczba przeczytanych/przesłuchanych książek:  17
Liczba stron: 5 302
E-booki / Audiobooki: 16
 
Co w przeliczeniu na dni daje 171 stron dziennie
 
Liczba książek przeczytanych w 2023: 126
Liczba stron przeczytanych w 2023: 43 893
W tym E-booki / Audiobooki w 2023: 112



W ramach wyzwań:

Abecadło z pieca spadło (nazwiska na E) - 6
Pod hasłem - 5
52 książki - 17
 
 
Przeczytałam w sierpniu:
 
"Posłaniec" Aleksandra Rak
"Spadkobierca" Aleksandra Rak
"Bliscy" Annie Ernaux
"Tęcza nad doliną" Robyn Carr
"Piekło niebo" Paweł Fleszar
"Po tamtej stronie lustra" Magdalena Majcher
"Głusza" Mark Edwards
"Zło pójdzie za tobą" Mark Edwards
"Miłość za milion dolarów" Katy Evans
"Małżeństwo za milion dolarów" Katy Evans
"Zapisane w sercu" Agata Sawicka
"Ciećwierz" Natasza Socha
"Dragon" Natasza Socha
"Puszka Pandory" Natasza Socha
"Calineczka" Natasza Socha
"Skradziona tożsamość. Polskie dzieci w rękach nazistów" Agnieszka Lewandowska-Kąkol 
"Zaklinacz koni" Nicholas Evans

2 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...