wtorek, 4 lipca 2023

Stosikowo kwiecień, maj i czerwiec

Pamiętacie moje stosiki z ostatnich lat? Wieże czasami tak wysokie, że groziły zawaleniem?

Sporo się w tej kwestii u mnie zmieniło, bowiem przede wszystkim nie mam takiego ciśnienia, ale również nie mam miejsca na książki papierowe...

Zatem dziś prezentuję Wam stosik - 12 książek, które przybyły do mnie od kwietnia do czerwca!
Tak, kwartał!

Dajcie znać, czy znacie te tytuły:


Od góry 
[reklama] dla wymienionych wydawnictw:
  • "Po tamtej stronie lustra" - do recenzji od Wyd. Pascal
  • "Plac literacki 7" - niespodzianka od Wyd. Filia
  • "Szalone lato w Olszowym Jarze" - do recenzji od Wyd. Filia
  • "Piekło niebo" - do recenzji od Wyd. HarperCollins
  • "Osaczony" - do recenzji od Autora
  • "Zielarnia pod starym dębem" - do recenzji od Wyd. Flow
  • "Fatum" - do recenzji od Wyd. Filia
  • "Błękitny koliber" - do recenzji od Wyd. Flow
  • "Jezioro Zapomnienie" - do recenzji od Wyd. Filia
  • "Tydzień z życia Adeli" - do recenzji od Wyd. Silver
  • "Nić przeznaczenia" - do recenzji od Wyd. Luna
  • "Klub czytelniczy dla samotnych serc" - do recenzji od TaniaKsiazka.pl

3 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...