poniedziałek, 26 września 2022

"Będę przy tobie" Zuzy Kordel - zapowiedź


Już 18 października swoją premierę będzie miała druga powieść Zuzy Kordel - "Będę przy tobie".
 
Jak informuje Wydawnictwo Videograf, książkę można nabyć w przedsprzedaży np. w Empiku - oto link:   https://bit.ly/BędęPrzyTobie


Planujecie poznać historię Zuzy?
 
Może skusi Was opis:

Franek jest gotowy zrobić wszystko, by odbić się od finansowego dna. Potrzebuje stabilizacji, by spełniać marzenia ukochanej narzeczonej, Leny. Niespodziewanie odpowiedź na jego błagania pojawia się w formie niepozornej ulotki wrzuconej do skrzynki na listy. Franek i Lena wierzą, że szczęście w końcu się do nich uśmiechnęło. Czy jednak na pewno to los przetasował ich karty? A może ktoś mu w tym pomógł?

Wioletta osiągnęła w życiu wszystko – jest spełnioną żoną i matką, jej dzieci kroczą ścieżką sukcesu, a prowadzona wspólnie z przyjacielem firma przynosi ogromne zyski. Jednak w oczach kobiety nieustannie czai się smutek. Z jakimi demonami musi się mierzyć? Czy nowy pracownik sprawi, że uda jej się uporać z trudną przeszłością?

Pozwól się otulić tej poruszającej powieści o miłości i poszukiwaniach tego, co w życiu najważniejsze.



Które słowa opisu sprawiają, że myślicie o "Będę przy tobie", że to coś dla Was?
A może już sama okładka wystarczy? :)
 
Dajcie znać!



4 komentarze:

  1. Takiej otulającej historii mi potrzeba, więc czekam na tę premierę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem ile świątecznych premier masz na liście :)

      Usuń
  2. Mam w planie :) Pobała mi się pierwsza książka Zuzy.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...