wtorek, 5 lipca 2022

Zacna wieża czerwca, czyli stosikowo

 


To się chyba nigdy nie kończy...
Książki wciąż przybywają, na dodatek to są super świetne tytuły i większości trudno odmówić czytania :)

A jak tam Wasze czerwcowe stosy? Ile przybyło?






A oto i STOS:
 
 

Od góry:
  • "Stalker" - do recenzji od Wyd. Purple - recenzja
  • "Piętno" do recenzji od Wyd.Purple - recenzja
  • "Reminders of him" do recenzji od Taniej Książki
  • "Uśpiona" - jw. - przeczytana, czeka na opisanie
  • "Najgorszy dom" - jw.
  • "Przeorane miedze" - do recenzji od Wyd.Prószyński i S-ka
  • "Dom sekretów" - do recenzji od Wyd.Znak - recenzja
  • "Rewanż" do recenzji od Wyd. Lekkie / Harde
  • "Chłopak dla teściowej" - do recenzji od Wyd. Luna - przeczytana, czeka na opisanie
  • "Ostatnie dni w Berlinie" - niespodzianka od Wyd. Filia
  • "Wzorzec" do recenzji od Wyd. Mięta
  • "Gabrynia" - wymiana za punkty na granice.pl
  • "Emigranci" - jw.
  • "Enigma: liczba wszystkich liczb" - do recenzji od Autora - recenzja
  • "Dziewczyna z ogrodu" - zakup własny - recenzja trylogii
  • "Chłopak znikąd" - jw.
  • "Tych dwoje" - jw.
  • Brat mojego męża" - do recenzji od Wyd. Prozami
  • "Obrazy z przeszłości" - niespodzianka od Wyd. Filia
Oraz dwie książki Pauliny Płatkowskiej od Oficyny Wydawniczej Silver: "Jasna sprawa" i "To czego szukasz, szuka także ciebie", o których zapomniałam w majowym stosie, a dostałam je na targach w Warszawie

3 komentarze:

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...