sobota, 8 maja 2021

"Imię Pani. Misja" Krzysztofa Koziołka - zapowiedź #1 [patronat]


Styczeń 2018 - moja pierwsza podróż w przeszłość z kryminałem retro Krzysztofa Koziołka - "Imię Pani"
 
Kwiecień 2021 - powrót na Dolny Śląsk wraz z głównym bohaterem cyklu Gustavem Dewartem -> lektura "Imię Pani. Misja"
 
Czerwiec 2021 - planowana premiera!




Dziś macie okazję zobaczyć front okładki :)
Zapraszam Was na bloga w południe przez trzy kolejne dni - ujawnię kolejne szczegóły tej książki. Warto czekać!

2 komentarze:

  1. Dawno nie czytałam żadnego kryminału retro, więc tym bardziej czekam na Twoją recenzję. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...