wtorek, 7 kwietnia 2020

Mało, ale konkretnie - stosikowo marca



Marzec - mniej niż dziesięć książek do mnie przybyło, ale za to świetnych! :):):)

Jeszcze nie wszystkie przeczytałam, ale mam intuicję.


Znacie? Czytaliście? Macie zamiar?









Od góry:
  • "Ocalić życie" - niespodzianka od Wyd. Filia - recenzja
  • "Jeszcze będzie przepięknie" - jw.
  • "Test na miłość" - od Wyd. Muza - recenzja
  • "Testament Ariany" - od Wyd. Dragon - recenzja - patronat
  • "Pensjonat na wrzosowisku" - jw. - recenzja
  • "Kratki się pani odbiły" - od Wyd. W.A.B.
  • "Winna" - od Wyd. Kobiecego
  • "Kamienna róża" - od Wyd. W.A.B.

17 komentarzy:

  1. "Ocalić życie" i "Testament Ariany" bardzo bym chciała przeczytać. W miarę czytania recenzji coraz bardziej jestem ciekawa też Hoang...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą trójkę Ci polecam, każda powieść jest totalnie inna, ale taka różnorodność tylko na plus :)

      Usuń
  2. Mam chrapkę na "Kratki się Pani odbiły", a reszty nie znam.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko "Pensjonat na wrzosowisku", dziś zamówiłam całą trylogię Agnieszki Olejnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to ciut masz do nadrobienia :) I czytasz już trylogię?

      Usuń
  4. Czasem mniej znaczy więcej. Z Twojego stosika nic nie znam. W najbliższym czasie będę czytać książkę Otwórz oczy Rafała Gębury. Niebawem do mnie dotrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :)
      Skoro nic, to ja polecam, są tu naprawdę cudne perełki!
      Zatem miłej lektury, tytułu nie kojarzę

      Usuń
  5. Czytałam już Test na miłość i bardzo mi się podobała. Chciałabym jeszcze upolować książkę Ocalić życie. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ocalić życie jest mega! Koniecznie musisz ją przeczytać

      Usuń
  6. Nie liczy się ilość, pamiętaj!
    Jak zobaczysz po świętach moje marcowe stosisko, to zabraknie Ci tchu. Mojego fotela chyba zabraknie na zdjęcie całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem :)
      To muszę przed rozpoczęciem oglądania zaczerpnąć mocno tchu. Rób na podłodze, po co Ci fotel? :P

      Usuń
  7. Ja mam chrapkę na "Kratki się pani odbiły". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś poprzednie tomy?
      Jeszcze przede mną te Kratki...

      Usuń
  8. Czekam na recenzje ,,Ocalić życie'' ��
    Pozdrawiam światecznie ����. Ja zaczynam czytać Apolonię Ewy Szymańskiej. Ma bardzo dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanko, ta recenzja już jest na blogu - książka jest cudna, choć opisuje okrucieństwa...
      Buziaki dla Ciebie :*
      Nie znam, nie słyszałam. Dasz znać jak przeczytasz?

      Usuń
    2. Narazie fajnie się czyta. Za mną 4 rozdziały. Jest to saga rodzinna. A sagi uwielbiam. Autorka wydała jeszcze drugi tom, a trzeci jest w przygotowaniu. Buziaki

      Usuń

Przeczytałaś/-łeś to co napisałam, napisz co o tym myślisz, będzie mi miło :)

Zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy anonimowych, obraźliwych i spamu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...